| کد خبر: 253376 |

نخستین رویداد استارتاپ ایونت آب و هوا با شعار آب و هوا، عدالت اجتماعی برگزار می شود

اولین رویداد استارتاپ ایونت آب و هوا با شعار "آب و هوا؛ عدالت اجتماعی" برگزار می شود.

تین نیوز

اولین رویداد استارتاپ ایونت آب و هوا با شعار "آب و هوا؛ عدالت اجتماعی" در مرکز رشد و فناوری علوم جوی، هواشناسی و هوانوردی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، اولین رویداد استارتاپ ایونت آب و هوا با شعار "آب و هوا؛ عدالت اجتماعی" و با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان، برنامه نویسان، علاقمندان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک در مرکز رشد و فناوری علوم جوی، هواشناسی و هوانوردی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار می شود.

این رویداد استارتاپی قرار است به صورت یک روزه و با موضوعات پیش بینی وضع هوا، مخاطرات جوی و اقلیمی، توفان گردوخاک، آلودگی هوا و سایر موضوعات مرتبط با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴٠۱ برگزار شود.

هدف از برگزاری این رویداد توسعه کار آفرینی مبتنی بر فناوری و همچنین محک زدن ایده ها، وارد شدن به دنیای کسب و کار ، یافتن شرکای تجاری آینده و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان از مزایای این برنامه است.

برگزاری این برنامه فرصت مناسبی  است برای تمامی علاقمندان تا ضمن آشنایی با ماهیت این قبیل رویدادها، در حوزه کارآفرینی، ایده پردازی ، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

برنامه استارتاپ ایونت یک رویداد آموزشی_تجربی در سراسر دنیاست که در آن شرکت کنندگان گرد هم می آیند تا ایده هایشان را مطرح کنند و گروه هایی را برای اجرای ایده های خود تشکیل دهند. در تعریف ابتدایی استارتاپ به شرکت ها و کسب کارهایی گفته می شود که بخشی از آن مبتنی بر فناوری باشد و با یک ایده ساده و اولیه شکل گرفته اند.

به همین جهت پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در نظر دارد تا با برگزاری این رویداد استارتاپی در محل مرکز رشد و فناوری علوم جوی، هواشناسی و هوانوردی و با دعوت از اساتید و علاقمندان موضوعات آب و هوایی بتواند گام موثری در راستای رونق کسب و کارهای مبتنی بر فناوری و تکنولوژی بدون اتکا به درآمد نفتی و دولتی و همچنین پرورش ایده ها و موضوعات دانش بنیان و تبدیل آن ها به فرصت های شغلی و درآمدزا بردارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.