| کد خبر: 253360 |

افتتاح سه پروژه شاخص در حوزه حمل و نقل عمومی اصفهان

شهردار اصفهان جزییات افتتاح مرکز مکانیزه معاینه فنی موتور سیکلت و خودروهای سبک، رونمایی از 81 دستگاه اتوبوس جدید شهری و افتتاح پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان را تشریح کرد.

تین نیوز

شهردار اصفهان جزییات افتتاح مرکز مکانیزه معاینه فنی موتور سیکلت و خودروهای سبک، رونمایی از 81 دستگاه اتوبوس جدید شهری و افتتاح پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده روز 13 اسفندماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به دوازدهمین برنامه از سلسله برنامه های افتتاحیه پروژه های شهری اصفهان با عنوان «به احترام مردم» که روز 10 اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و خودروهای سبک در منطقه ۱۴ در محدوده خیابان زینبیه با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و پشتیبانی شهرداری اصفهان افتتاح شد.

او افزود: با راه اندازی این مرکز که برای نخستین بار در کشور انجام شده، راکبان موتورسیکلت موظف هستند همچون خودروها برای دریافت معاینه فنی به این مراکز مراجعه کنند. به گفته قاسم زاده، این مرکز ظرفیت معاینه فنی ۲۶ هزار موتور سیکلت در سال را دارد که بی شک گامی اثرگذار در پالایش هوای شهر اصفهان خواهد بود.

شهردار اصفهان رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری با اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد ریال (با مشارکت دولت) را از دیگر رویدادهای شاخص در این برنامه دانست و گفت: طی یک سال ونیم گذشته ۱۸۵ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل ونقل شهری شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان به صورت اشتراکی توسط مناطق 7 و ۱۲ شهرداری ادامه داد: در ورودی شمال شهر اصفهان به دلایل مختلفی مانند شیب بد و کم بودن عرض معبر با حوادث و تصادفات متعددی روبه رو بودیم که خوشبختانه تکمیل پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان گام مهمی در زمینه رفع این معضل است. قاسم زاده اضافه کرد: اجرای پروژه در کاهش ترافیک ورودی شهر و هدایت بهتر و آسان تر مسافران نوروزی به سمت کمپ اسکان باغ فدک تأثیر بسزایی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.