| کد خبر: 253192 |

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا خبر داد

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از دوشنبه

معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: به منظور تسهیل ارائه خدمات به هموطنان ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از روز دوشنبه ۱۵ اسفند دو ساعت افزایش خواهد یافت.

تین نیوز

معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: به منظور تسهیل ارائه خدمات به هموطنان ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از روز دوشنبه ۱۵ اسفند دو ساعت افزایش خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رمضانی با بیان اینکه برابر قانون بودجه ۱۴۰۱ پلیس راهور مکلف است کلیه مراحل شماره گذاری به استثنای بازدید و تایید اصالت خودرو و همچنین فک و نصب پلاک را به صورت غیر حضوری به مردم ارائه دهد، اظهار داشت: براساس تکلیف قانونی، تمام فرآیندهای نقل و انتقال شامل نوبت دهی، پرداخت خلافی، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی انجام می شود که افزایش رضایتمندی هموطنان را نیز فراهم آورده است.

وی تاکید کرد: حتماً در سال آینده نیز فرآیندهای جدید به لحاظ زیر ساختی و ... کیفی سازی و ارتقاء خواهد یافت تا هموطنان به سهولت بتوانند خدمات پلیس راهور را دریافت کنند.

افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک از ۱۵ اسفند

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در ادامه از افزایش ساعات کاری مراکز تعویض پلاک خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش درخواست های نقل و انتقال وسایل نقلیه در اسفند سال جاری و به منظور تسهیل ارائه خدمات به هموطنان  از روز دوشنبه ۱۵ اسفند سال جاری ، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک ب دو ساعت افزایش، تا ساعت ۱۴ فعال خواهند بود .

وی توصیه کرد: لازم است هموطنان به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شلوغی و ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک ، حتماً رأس ساعتی که نوبت دریافت کرده اند در مراکز حاضر شوند و متعاملین نیز از آوردن همراهان اضافی به مراکز خودداری کنند.

استفاده از پهپادها در سفرهای نوروزی

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا با اشاره به استفاده از پهپادها در سفرهای نوروزی بیان کرد : پلیس راهور برای مدیریت و کنترل ترافیک در طرح نوروزی حتماً از توان و تجهیزات پهپادی استفاده خواهد کرد تا شاهد تسهیل در تردد ها باشیم .

وی افزود : در طرح نوروز ۱۴۰۲ از پهپادهای عمود پرواز و پهپادهایی که با مدت زمان طولانی پرواز می کنند را برای مدیریت ترافیک استفاده خواهیم کرد.

سردار رمضانی با اشاره به آمار ارائه خدمات پلیس راهور در سال جاری اظهار داشت: در طول ۱۱ ماه سال جاری، بیش از ۷۲ میلیون خدمت توسط پلیس راهور فراجا به هموطنان ارائه شده است. خدمات ارائه شده اغلب در حوزه های شماره گذاری، گواهینامه رانندگی ، اجرائیات ،تصادفات ،توقیف وترخیص وسایل نقلیه بوده است.

توصیه های مهم پلیس راهور در خصوص سفرهای نوروزی

سردار رمضانی با اشاره به کنترل معاینه فنی خودروها توسط دوربین ها گفت : باتوجه به اینکه دوربین های شهری نیز خودروهای فاقد معاینه فنی را تشخیص و جریمه می کنند ، لذا هموطنان قبل از مسافرت نوروزی برای تمدید معاینه فنی خودرو اقدام کنند تا با شرایط ایمن تر و مطمئن تری با خودروی خود سفر کنند.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان قبل از سفرهای نوروزی حتما تاریخ انقضای گواهینامه خود را بررسی کنند و چنانچه نیاز به تمدید بود هرچه سریع تر نسبت به تعویض و تمدید اعتبارگواهینامه رانندگی خود اقدام کنند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در پایان به صاحبان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات اساسی در مسافرت ها، توقیف وسایل نقلیه ناشی از تخلفات و جرایم بالا برابر قانون است لذا هموطنان نسبت به استعلام و تسویه حساب تخلفات وسایل نقلیه خود اقدام کنند تا در تعطیلات نوروز ، این موضوع باعث ایجاد مشکل نشود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.