| کد خبر: 253069 |

◄ از ضرب الاجل وزیر راه و شهرسازی برای هواپیمایی آتا چه خبر؟

امروز چهارشنبه 10 اسفند حدود 18 روز از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رفع مشکلات و اعمال اقدامات اصلاحی توسط شرکت هواپیمایی آتا گذشته است و مسافران، متقاضیان، فعالان بخش حمل و نقل هوایی و ... منتظر ارایه نتایج دستور وزیر راه و شهرسازی هستند.

تین نیوز

امروز چهارشنبه 10 اسفند حدود 18 روز از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رفع مشکلات و اعمال اقدامات اصلاحی توسط شرکت هواپیمایی آتا گذشته است و مسافران، متقاضیان، فعالان بخش حمل و نقل هوایی و ... منتظر ارایه نتایج دستور وزیر راه و شهرسازی هستند.

به گزارش تین نیوز، 22 بهمن ماه امسال وزیر راه و شهرسازی در دستوری به سازمان هواپیمایی کشوری، رسیدگی فوری به وضعیت شرکت هواپیمایی آتا را در خدمات رسانی به مردم خواستار شد.

به گزارش تین نیوز، رسانه هایی که این خبر را منتشر کردند، دلیل این دستور مهرداد بذرپاش را دریافت شکایات متعدد مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، دانستند.

به نوشته رسانه ها بر اساس دستور بذرپاش، این شرکت هواپیمایی ، 2 هفته فرصت داشت تا اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه نماید.

 وزیر راه و شهرسازی همچنین تاکید داشت که در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مد نظر، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف شود.

بر اساس آنچه وزیر راه عنوان کرد «رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویت‌ های کاری شرکت‌ های هواپیمایی باشد و کلیه مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانه‌ مردم‌ پایه موظف به تکریم هموطنان هستند».

همزمان با صدور این دستور، حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی نیز گفت که شرکت هواپیمایی آتا در هفته ۳۰‌ پرواز به عراق دارد که به علت رفتار نامناسب با مسافران مجوز ۱۴ پرواز آن لغو شد.

به گفته وی، سازمان هواپیمایی به مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا اخطارهای لازم را داده است.

امروز چهارشنبه 10 اسفند حدود 18 روز از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر رفع مشکلات واعمال اقدامات اصلاحی توسط شرکت هواپیمایی آتا گذشته است.

با توجه به پایان مهلت دو هفته ای مهرداد بذرپاش به این شرکت و با توجه به این که در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای نوروزی هم قرار داریم، مسافران، متقاضیان، فعالان بخش حمل و نقل هوایی و ... منتظر ارایه نتایج دستور وزیر راه و شهرسازی هستند.

اکنون این پرسش مطرح است که سرنوشت دستور وزیر چه شد؟ آیا هواپیمایی آتا مشکلاتی را که منجر به صدور این دستور از سوی بذرپاش بوده برطرف کرده است؟ آیا در صورت عدم رفع مشکلات مورد نظر، پروازهای این شرکت لغو خواهد شد یا همه این موضوعات به فراموشی سپرده می شود و باز هم در بر همان پاشنه می چرخد؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.