| کد خبر: 253020 |

رئیس اداره نگهداری راه های استان قم:

طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم تهران عملیاتی شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم تهران به ۳ کیلومتر، عملیاتی شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم- تهران به ۳ کیلومتر، عملیاتی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، محمد معارف وند از عملیاتی شدن طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم تهران خبر داد.

معارف وند اظهار داشت: با عنایت به در پیش بودن ایام نیمه شعبان و نوروز باستانی که شاهد حضور خیل گسترده زائران و دیگر کاربران جاده ای درسطح راه های استان خواهیم بود، تسریع در بهسازی این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی طول راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم تهران را سه کیلومتر عنوان و افزود: این محور درکیلومتر ۲۵ آزادراه قم تهران (روبروی مجتمع مهتاب) واقع و دو محور مهم ترافیکی کشور یعنی آزادراه و جاده قدیم قم تهران را به هم وصل می نماید.

معارف وند درادامه به اعتبار تخصیصی طرح پرداخت و گفت: میزان اعتبار این پروژه بالغ بر۳۰ میلیارد ریال بوده و از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درخصوص مشخصات فنی طرح بهسازی راه دسترسی آزادراه به جاده قدیم قم تهران اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه درقالب روکش ماسه آسفالت تعریف و از اول اسفندماه اجرایی شده است.

معارف وند درادامه به بازه زمانی تکمیل طرح اشاره و خاطر نشان ساخت: همانطور که اشاره شد با توجه به ضرورت تسریع دراجرای پروژه، ان شاا... تا ۱۵ اسفندماه سالجاری نسبت به  تکمیل طرح اقدام  و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی درخاتمه ضمن تاکید بر رعایت جامع مقررات ترافیک جاده ای توسط کاربران گرامی درخواست کرد: رانندگانی که از مسیر اجرای طرح های عمران جاده ای تردد می نمایند نسبت به تعامل و همکاری با مجریان این طرح ها ساعی تر از همیشه اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.