| کد خبر: 252994 |

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

اجرای طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در این استان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در این استان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی از اجرای طرح نوروزی تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: متخلفان ایام نوروز را فرصت مناسبی برای ساخت و ساز در اراضی دولتی در نظر می گیرند از این رو یگان حفاظت از اراضی این اداره کل همچون سال های گذشته با تشدید تدابیر لازم، از تمام توان خود جهت حفاظت از این اراضی استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از ۴۰ نفر از نیروهای عوامل یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل در آمدند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تیم های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند.

کریمی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.