| کد خبر: 252985 |

گوشی هوشمند نوکیا؛ ارزان و بسیار جان سخت!

جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا به گونه ای طراحی شده است که در صورت خرابی به راحتی بتوانید آن را تعمیر کنید. این گوشی از نظر قیمتی بسیار ارزان تر از آیفون است.

تین نیوز

جدیدترین گوشی هوشمند نوکیا به گونه ای طراحی شده است که در صورت خرابی به راحتی بتوانید آن را تعمیر کنید. این گوشی از نظر قیمتی بسیار ارزان تر از آیفون است.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، «نوکیا جی ۲۲» دارای صفحه نمایش، پورت شارژ و باتری قابل تعمیر است. با توجه به شراکت نوکیا و کمپانی «آی فیکس ایت» (iFixit) دارندگان گوشی «نوکیا جی ۲۲» می توانند به راهنمای تعمیرات و قطعات مورد نیاز برای تعمیر دسترسی داشته باشند.

فروش این گوشی از ۸ مارس (۱۷ اسفند) در بریتانیا آغاز می شود و قیمت اولیه آن از ۱۵۰ پوند (حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) شروع می شود، به این معنی که بسیار ارزان تر از آیفون است. نوکیا «جی ۲۲» جدید به طور هدفمند با طراحی قابل تعمیر ساخته شده است، بنابراین شما می توانید حتی برای مدت طولانی تری روی آن حساب کنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۵ گوشی ارزان با دوربین عالی

«اچ ام دی گلوبال» (HMD Global)، شرکتی که تولید گوشی ها و تبلت های نوکیا را در دست دارد، آن را در کنار دو گوشی دیگر عرضه می کند که همچنین به عنوان بخشی از تعهد خود برای ایجاد دستگاه هایی با دوام بیشتر، باتری هایی عرضه می کنند که دو یا سه روز نیاز به شارژ نداشته باشند. در واقع کیفیت تصویربرداری در گوشی «نوکیا سی ۳۲» و میزان دوام در گوشی «نوکیا سی ۲۲»، ارتقاء یافته است.

«نوکیا سی ۳۲» با قیمت ۱۳۰ پوند در بریتانیا به فروش می رسد. این گوشی شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است. گوشی دیگر نوکیا «سی ۲۲» نام دارد که با قیمت ۱۱۰ پوند غرضه می شود، این گوشی یک دستگاه فوق العاده بادوام است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و صفحه نمایش شیشه ای مقاومی نیز دارد.

آدام فرگوسن، رئیس بخش بازاریابی محصول «اچ ام دی گلوبال» می گوید: «مردم برای دستگاه های بادوام و باکیفیت ارزش قائل هستند و قیمت ها نباید مانع دسترسی مردم به این گوشی ها شود.»

خبر ارتقای کیفی در گوشی های جدید نوکیا در حالی انتشار می یابد که انتظار می رود جدیدترین مجموعه دستگاه های اپل نیز طبق برنامه معمول عرضه در ماه سپتامبر عرضه شود.

علیرغم اینکه چندین ماه تا راه اندازی گوشی های جدید اپل فرصت باقی است، شایعاتی در فضای آنلاین در مورد آنچه اپل برای طرفداران در نظر گرفته است، به گوش می رسد.

بر اساس یک خبر افشاگرانه ای که توسط فوربس در ماه گذشته منتشر شده و می توان به ان به دیده تردید نگریست، پیش بینی می شود ابتدایی ترین مدل آیفون با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه شود و قیمت مدل «پرو» ی این گوشی نیز ۱۰۹۹ دلار باشد. عرضه آیفون پلاس با قیمت ۸۹۹ دلار و آیفون ۱۵ اولترا نیز با قیمت ۱۱۹۹ دلار پیش بینی می شود.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.