| کد خبر: 252957 |

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛ر

آغاز پیش فروش بلیط ناوگان مسافری در استان همدان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل مسافری برای سفرهای ایام نوروز در استان همدان از یکم اسفند آغاز شده است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل مسافری برای سفرهای ایام نوروز در استان همدان از یکم اسفند آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان همدان، صفر صادقی راد از آغاز پیش فروش بلیت ناوگان مسافربری جاده ای از ابتدای اسفند ماه خبر داد و افزود: متقاضیان پیش خرید بلیت ناوگان مسافربری می توانند با مراجعه به بازارگاه های الکترونیکی، سایت شرکت های مسافربری و سامانه های مجازی بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: خرید بلیت مجازی به راحتی از طریق روش های یاد شده امکان پذیر بوده و متقاضیان می توانند پس از تعیین مبدأ و مقصد و پرداخت هزینه، بصورت مجازی پیش خرید بلیت خود را انجام دهند.

صادقی راد تصریح کرد: تاکنون هیچگونه افزایش بهائی برای نرخ بلیت های نوروزی اعلام نشده و در صورت احتمال افزایش نرخ، شرکت های مسافربری می توانند میزان هزینه مابه التفاوت را مجدد از مردم دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: درصورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی در روز و ساعت مورد نظر، امکان رزرو درخواست متقاضیان نیز وجود دارد تا درصورت تامین ناوگان و ایجاد ظرفیت جدید، بلیت در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه گفت: از تاریخ ۷ اسفند امکان پیش خرید بلیت بصورت حضوری نیز از دفاتر شرکت های مسافربری امکانپذیر بوده و مردم می توانند با مراجعه به مراکز و دفاتر شرکت های مسافربری نسبت به پیش خرید بلیت اقدام کنند.

وی همچنبن به راه اندازی و عملیاتی شدن لیست انتظار در هنگام خرید اینترنتی بلیت اشاره و گفت : در صورت تکمیل ظرفیت متقاضیان می توانند با ثبت نام در لیست انتظار در اولویت دریافت خدمات اخذ بلیت قرار بگیرند .

صادقی راد به ساماندهی مدیران فنی شرکتها و لزوم تهیه لباس فرم ویژه مدیران فنی اشاره و از درج( Qr code) در بلیت مسافرین خبر داد که با این قابلیت مسافرین می توانند در صورت تمایل به ثبت نظر و یا شکایت مسافربری در سامانه ۱۴۱, ضمن اسکن کد مخصوص ، مشخصات درج شده در بلیت از جمله نام مسافر، شرکت مسافربری و ...در سامانه مذکور بارگزاری خواهد شد .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.