| کد خبر: 252956 |

رییس دانشگاه علوم پزشکی تشریح کرد:

خبرهای خوب از سلامت مصدومان سقوط بالگرد در کرمان چهار روز پس از حادثه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز (دوشنبه) خبرهای نسبتا خوبی از وضعیت رو به بهبود مصدومان سانحه سقوط بالگرد در کرمان اعلام و بیان کرد که وضعیت سه مدیرکل ورزش کرمان، آذربایجان شرقی و تهران نیز خیلی بهتر شده است.

تین نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز (دوشنبه) خبرهای نسبتا خوبی از وضعیت رو به بهبود مصدومان سانحه سقوط بالگرد در کرمان اعلام و بیان کرد که وضعیت سه مدیرکل ورزش کرمان، آذربایجان شرقی و تهران نیز خیلی بهتر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی احمدی نژاد که خود دکتری تکمیلی تخصصی فلوشیپ مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) دارد با اشاره به ویزیت و بازدید روزانه مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان وی که در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستیر هستند آخرین وضعیت جسمانی این افراد را تشریح کرد.

وی ضمن ارائه شرح حال مختصری از وضعیت و شرایط مصدومان این حادثه که عصر پنجشنبه پنجم اسفند در شهرستان بافت هنگام فرود در ارتفاع چند متری از زمین رخ داد و موجب جان باختن مشاور وزیر ورزش و مصدومیت ۱۸ نفر از سرنشینان این بالگرد شد گفت: حال عمومی دکتر بیگ زاده معاون پشتیبانی استاندار کرمان رو به بهبودی است و وی امروز از بیمارستان مرخص می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: همچنین مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی نیز هوشیاری کامل دارد و از دستگاه جدا شده است.

وی ادامه داد: شرایط وی نیز پایدار است و هوشیاری کامل و توانایی تانول غذا را دارد.

احمدی نژاد گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز که از ناحیه یکی از مهره های کمر و پا دچار آسیب شده بود مورد عمل جراحی قرار گرفته، هوشیاری و حال عمومی وی خوب است.

وی تاکید کرد: وضعیت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز نسبت به دیروز بهتر شده و پایدار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه ضربه مستقیم و سنگینی به قفسه سینه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان وارد شده بود گفت: وضعیت تنفسی و فشار خون وی بهتر است و کلیه، فشار خون و وضعیت تنفسی بهتر است.

احمدی نژاد افزود: یک نفر از کادر پرواز نیز که در آی سی بستری است امروز عصر از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

وی با بیان اینکه آقای سعادت یکی از ۲ خبرنگار همراه تیم نیز که اکنون در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری است روز گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته و فردا مرخص می شود اظهار داشت: وضعیت عمومی طیبه هادی خوانی خبرنگار دیگر همراه این تیم نیز خوب است و وی نیز تا دو سه روز آینده از بیمارستان مرخص می شود.

 حادثه سقوط بالگرد در بافت هنگامی رخ داد که بالگرد هلال احمر وزیر ورزش و سایر همراهان را برای بازدید از چند پروژه ورزشی جابه جا می کرد که در نتیجه آن اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش به علت شدت صدمه جان باخت. وزیر ورزش و جوانان نیز که ضربه مغزی شده بود شامگاه جمعه از کرمان به پایتخت منتقل شد و آنجا تحت مداوا قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.