| کد خبر: 252902 |

معاون مهندسی سازمان بنادر عنوان کرد؛

برنامه ریزی برای تعیین تکلیف پروژه های بلاتکلیف و عقب مانده

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرو دریانوردی اعلام کرد: ۴۰۳ پروژه فعال عمرانی و زیربنایی با ۷۳ درصد پیشرفت عملکرد در بنادر کشور در دست انجام است.

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرو دریانوردی اعلام کرد: ۴۰۳ پروژه فعال عمرانی و زیربنایی با ۷۳ درصد پیشرفت عملکرد در بنادر کشور در دست انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرو دریانوردی در همایش سالانه مدیران این سازمان، با اشاره به آماده بهره برداری بودن ۳۶ پروژه عمرانی به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال، اظهار کرد: تدوین ضوابط روسازی معابر و اصول زهکشی محوطه های بندر با پیشرفت ۸۵ درصد و همچنین تدوین ضوابط تعیین کاربری های اراضی بندر با رویکرد تسهیل در گردش بار با پیشرفت ۹۲ درصد از جمله مهم ترین اقدمات سازمان بنادر در سال جاری محسوب می شود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر با اعلام تعیین تکلیف پروژه های خاتمه یافته در حوزه عمرانی، تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم و راهگشای سازمان بنادر در حوزه زیر ساختی، برنامه ریزی برای تعیین تکلیف پروژه های بلاتکلیف و عقب مانده است.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی از در دست مناقصه بودن تجهیزات مقابله با آلودگی های شیمیایی بر اساس کنوانسیون OPRC، خبر داد و گفت: تامین ۶ دستگاه لورینگ آرم ثابت و متحرک بنادر انزلی و امیرآباد و تأمین ۵۱ فروند انواع شناور راهنمابر، گارد، تجسس و نجات، یدک کشی، لایروبی و بویه گذار از مهم ترین اقدمات محسوب می شود.

فتحی با اشاره با چالش های سازمان بنادر در حوزه مهندسی سواحل، تاکید کرد: فقدان اهتمام مناسب بر نگهداشت زیرساخت های عمرانی بنادر؛ بهره برداری غیر اصولی از زیرساخت ها   تجهیزات و آسیب آنها؛ تاخیر در تحویل تجهیزات دریایی و بندری جهت تعمیرات اساسی و عدم تحویل به موقع زیرساخت های بندری جهت انجام عملیات تعمیرات اساسی از مهم ترین چالش ها قلمداد می شود.

به گزارش سازمان بنادرو دریانوردی وی تاکید کرد: دستورالعمل تعمیرات و نگهداری اساسی باید اجرایی و ارزیابی شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.