| کد خبر: 252892 |

از فردا آغاز می شود؛

◄ پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس در خراسان جنوبی از فردا در استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس از فردا هفتم اسفند آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز، محمد حاجی صفری اظهار داشت: بلیت های نوروزی اتوبوس از ۷ اسفند به صورت اینترنتی و حضوری از طریق سایت های معتبر و در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه های عمومی و خصوصی استان آغاز می شود.

وی با تاکید بر فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروزی، بیان داشت: در حال حاضر ۷۷۸ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل ۲۷۹ دستگاه اتوبوس، ۲۲۹ دستگاه مینی بوس و ۲۷۰ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

حاجی صفری اذعان داشت: بیش از یک هزار و ۴۶۴ راننده در ۴۴ شرکت، موسسه و شرکت حمل و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

وی افزود: در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافران انجام شده است.

حاجی صفری راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافران در بستر سامانه های فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir و www.payaneha.com، استفاده از Qr-code بر روی تمامی بلیت های صادره برای تسهیل در دسترسی مسافران به اطلاعات سفر را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی یادآور شد: بخش حمل و نقل مسافر استان با تمامی ظرفیت، ارائه خدمت به مسافران و زائران در زمان طرح جابجایی مسافران نوروزی را انجام خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.