| کد خبر: 252767 |

کاهش ۸ درصدی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در دی ماه

خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: آمار پروازهای داخلی و خارجی دی ماه نسبت به ماه قبل کاهش ۸ درصدی و جابه جایی مسافران کاهش ۷ درصدی را نشان می دهد.

تین نیوز

خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: آمار پروازهای داخلی و خارجی دی ماه نسبت به ماه قبل کاهش ۸ درصدی و جابه جایی مسافران کاهش ۷ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن جعفری در خصوص میزان جابه جایی مسافران فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در آذر و دی ماه سال جاری اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری ۴۲۵۶ پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته یک درصد کاهش داشته است. همچنین ۵۶۴ هزار و ۸۵ مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد در این ماه جابه جا شده اند که نسبت به سال گذشته کاهش ۳ درصدی را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در دی ماه سال جاری نیز ۳۹۳۱ پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۴ درصد کاهش داشته است. همچنین ۵۲۲ هزار و ۹۶ مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد در این ماه جابه جا شده اند که نسبت به دی سال گذشته کاهش ۳ درصدی را نشان می دهد.

جعفری در خصوص میزان پروازها و جابه جایی مسافران داخلی در دی ماه نیز خاطرنشان کرد: ۳۱۵۸ پرواز داخلی در دی ماه نشست و برخاست داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش داشته است. همچنین با جابجایی ۴۳۰ هزار و ۸۱ مسافر شاهد کاهش ۵ درصدی سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در خصوص میزان پروازها و جابه جایی گردشگران خارجی گفت: در دی ماه امسال ۷۷۳ پرواز خارجی با افزایش ۱۳ درصدی نشست و برخاست داشته اند. همچنین ۹۲ هزار و ۱۵ گردشگر در فرودگاه مشهد جابه جا شده اند که رشد ۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی بیان کرد: در مجموع نشست و برخاست های پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در دی ماه نسبت به سال گذشته ۴ درصد و جابه جایی تمام مسافران نیز ۳ درصد کاهش داشته است.

جعفری افزود: آمار پروازهای داخلی و خارجی نسبت به ماه قبل کاهش ۸ درصدی و جابه جایی مسافران کاهش ۷ درصدی را نشان می دهد. نشست و برخاست های پروازهای داخلی در دی ماه نسبت به ماه قبل ۸ درصد و پروازهای خارجی ۵ درصد کاهش داشته است. همچنین آمار جابه جایی مسافران داخلی کاهش ۸ درصدی و مسافران خارجی کاهش ۵ درصدی را نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.