| کد خبر: 252746 |

دردسر جدید آتا؛ تاخیر ۱۴ ساعته پرواز نجف به تهران!

پرواز نجف به تهران هواپیمایی آتا که مقرر بود روز گذشته ساعت ۱۹ انجام شود، با تاخیر ۱۴ ساعته مواجه شد.

تین نیوز

پرواز نجف به تهران هواپیمایی آتا که مقرر بود روز گذشته ساعت ۱۹ انجام شود، با تاخیر ۱۴ ساعته مواجه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیش از این و در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، مهرداد بذرپاش - وزیر راه و شهرسازی - ۲۲ بهمن ماه به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا را در خدمت رسانی به هموطنان به صورت فوری مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید؛

هشدار ۲ هفته‌ای وزیر راه به هواپیمایی آتا ؛ ۱۴ پرواز این شرکت هوایی لغو شد

در این راستا ۲۳ بهمن ماه سال جاری بود که حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از لغو تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در مسیر مشهد به عراق و بالعکس تا اطلاع ثانوی و به دلیل تاخیرات مکرر این شرکت خبر داد. پیش از آن نیز در مردادماه، سازمان بازرسی کل کشور و دادستان تهران به موضوع تاخیرهای آتا ورود کرده و به این ایرلاین اخطار داده بودند و حتی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا به دادستانی تهران احضار شد.

با وجود این به نظر می رسد سریال تاخیرهای آتا در مسیرهای دیگر همچنان ادامه دارد؛ یکی از مسافران پرواز نجف به تهران به ایسنا گفته که پرواز آتا به شماره ۶۶۴۷ که قرار بوده دوشنبه شب از مبدا نجف حرکت کند، با تاخیر ۱۴ ساعته مواجه بوده است.

اطلاعات پرواز از شهر فرودگاهی امام هم حاکی از آن است که این پرواز ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه امروز، با ۱۴ ساعت تاخیر بالاخره از نجف به سمت تهران حرکت کرده است.

در این خصوص افصحی، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در خصوص علت تاخیر پرواز نجف به تهران به ایسنا گفت: این تاخیر به علت نقص فنی رخ داده، مسافران شب گذشته به هتل منتقل شدند و امروز این پرواز انجام شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما هم از این تاخیرهای پیش آمده رضایت نداریم و از مردم عذرخواهی می کنیم؛ هیچ ایرلاینی نمی خواهد که پروازهایش با تاخیر انجام شود؛ اما مشکلاتی که در تامین قطعه و مسائل فنی وجود دارد، این تاخیرها را سبب شده که به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.