| کد خبر: 252507 |

ضرورت تکمیل پروژه کمربندی شرقی اهر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی بابیان اینکه درصد برخورداری روستاهای ارسباران از راه آسفالت پایین تر از میانگین استان است برضرورت تکمیل پروژه کمربندی شرقی اهر تاکیدکرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی بابیان اینکه درصد برخورداری روستاهای ارسباران از راه آسفالت پایین تر از میانگین استان است برضرورت تکمیل پروژه کمربندی شرقی اهر تاکیدکرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، اروجعلی علیزاده صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی شهرستان های اهر و هریس از صدور موافقت نامه آسفالت ریزی راه ارتباطی ۴ روستای هریس در سال آینده خبر داد و گفت: موافقت نامه آسفالت ریزی راه های روستایی شهرستان هریس به طول ۳۰ کیلومتر در سال آینده را اخذ کرده ایم و در شهرستان اهر ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی زیرسازی شده و آماده آسفالت ریزی در سال آینده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی همچنین از آسفالت ریزی راه های روستایی و قشلاقات شهرستان اهر در فصل کاری سال آینده خبر داد و افزود: شهرستان های اهر، خداآفرین، هوراند، کلیبر، ورزقان، هشترود و چاراویماق از نظر برخورداری راه آسفالته از میانگین استانی پایین تر است، مشکلات به طور کامل حل نمی شود اما سعی می کنیم تا با برنامه ریزی برای آسفالت ریزی راه های روستایی، بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

وی، احداث کمربندی شرقی برای مدیریت بار ترافیکی شهر اهر را ضروری دانست و اظهار کرد: احداث کمربندی شرقی اهر باید به هر طریقی در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد، چراکه نبود کمربندی و تردد به شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند از داخل شهر اهر انجام می گیرد از این رو بار ترافیکی مضاعفی به خیابان های اهر وارد می کند.

علیزاده از آمادگی یک خیّر برای مشارکت با اداره کل راهداری آذربایجان شرقی جهت احداث پُل روستای ویجنی خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از خیّرین برای مشارکت در احداث پُل روستای ویجنی اعلام آمادگی کرده و قرار است تا ۱۵ میلیارد تومان در این پروژه مشارکت کرده و مابقی اعتبار مورد نیاز از سوی اداره کل راهداری آذربایجان شرقی تأمین شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.