دریافت شکایات متعدد مردمی از شرکت آتا/ دستور پیگیری داده شد
وزیر راه و شهرسازی طی دستوری به سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام ضرب الاجل ۲ هفتهای، خواستار بررسی فوری وضعیت شرکت هواپیمایی آتا شد.
وزیر راه و شهرسازی طی دستوری به سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام ضرب الاجل ۲ هفته ای، خواستار بررسی فوری وضعیت شرکت هواپیمایی آتا شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا در خدمت رسانی به هموطنان را به صورت فوری مورد بررسی قرار دهد.
بر اساس دستور بذرپاش، شرکت هواپیمایی ۲ هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند.
در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد.
رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویت های کاری شرکت های هواپیمایی باشد و کلیه ی مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانه ی مردم پایه موظف به تکریم هموطنان هستند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.