| کد خبر: 252164 |

بازخوانی وعده ها؛

◄ اظهار امیدواری شهردار تهران برای ورود 162 اتوبوس به چرخه حمل و نقل

شهردار تهران وعده داد: تعداد 162 اتوبوسی در مسیر پلاک گذاری است تا پایان سال تامین شود.

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد: تعداد 162 اتوبوسی در مسیر پلاک گذاری است تا پایان سال تامین شود.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران دی ماه امسال در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه چهارم توسعه گفت: شروع برنامه چهارم توسعه با حمل و نقل است و بر همین اساس قرار بود ۶۳۰ دستگاه ون وارد شود که این ون ها در مسیر پلاک گذاری هستند و امیدواریم تا پایان سال این دستگاه ها وارد چرخه شود.

زاکانی تصریح کرد: اولویت ما برای توسعه ناوگان، تمام بخش هاست و اما از آنجایی که مترو زمانبر است، در کوتاه مدت روی تاکسی، ون و اتوبوس سرمایه گذاری و در میان مدت روی مترو فعالیت می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا پایان سال، چند اتوبوس وارد ناوگان خواهد شد، افزود: ۱۶۲ اتوبوس در مسیر پلاک گذاری است که ما قدرالسهم ۶۴۰ دستگاه اتوبوس را نیز واریز کرده ایم و امیدواریم تا پایان سال تأمین شود. هرچقد تولید داخل صورت بگیرد ورود اتوبوس به ناوگان نیز سریع تر انجام خواهد شد.

شهردار تهران عنوان کرد: ۵۰۷ هزار میلیارد تومان در برنامه چهارم توسعه ناظر بر ناوگان حمل و نقل عمومی است، که از این میزان ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای مترو است.

زاکانی گفت: ۱۴۷ هزار میلیارد تومان نیز جداگانه در نظر گرفته شده اعداد و ارقام در هر مدل آماده شده و به دنبال این هستیم گره ترافیکی تهران را باز کنیم؛ گره آلودگی هوا نیز با این اقدامات باز می شود.

وی اظهار کرد: اولویت در تاکسیرانی، نوسازی تاکسی های فرسوده است و دستورالعمل آن همان وام و قدرالسهمی است که ما تامین می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.