| کد خبر: 252091 |

دغدغه مهمِ پروژه مترو کرج، کمبود رام قطار است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج از مسافر گیری مترو بصورت آزمایشی و غیر تجاری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمبود رام قطار، یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری کرج است چراکه در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج از مسافر گیری مترو بصورت آزمایشی و غیر تجاری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمبود رام قطار، یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری کرج است چراکه در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی در جلسه فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج از مسافرگیری مترو به‌صورت آزمایشی و غیر تجاری خبر داد و اظهار داشت: این جلسه با حضور اعضای کارگروه، ناظران سازمان، مشاوران کارگروه و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهری با محوریت رفع نواقص احتمالی و مسائل ایمنی از جمله موارد سیستم اعلام و اطفا حریق، گیت کنترل و... بررسی شد.

رحیمی اضافه کرد: با اذعان مدیرعامل و مشاوران فنی، برای راه اندازی آزمایشی و مسافر گیری غیر تجاری مترو کرج در طول دو ایستگاه آیت الله طالقانی و گلشهر بلامانع است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل کمبود رام قطار را یکی از دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است که انتظار می‌رود دولت، طبق قانون به همکاری هر چه بیشتر با مدیریت شهری کرج این دغدغه را برطرف کند.

عضو شورای شهر کرج، گفت:ادامه خط از چهارراه طالقانی تا میدان شهید سلطانی (تلاقی خط ۵ تهران با خط ۲ کرج) جزء سیاست‌های توسعه خط ۲ شورای ششم  بوده  و هم اکنون نیز عملیات عمرانی این مسیر فعال است. تامین مالی، کمبود واگن ، دپو و... از جمله مسائلی است که باید مسئولان استانی و دولت، تلاش مضاعف کنند تا موانع برطرف شود و در نهایت شهروندان کرج از این نعمت برخوردار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی 0 0

    با سلام
    اینکه پروژه متروی کرج بعد از قریب به 15 سال تنها در دو نقطه وفقط خط وتونل قرار است افتتاح شود جای تبریک دارد اما سوال اینست در این 15 سال کسی نمی دانست برای افتتاح نیاز به قطار داریم یا سیستم سیگنالینگ داریم ویا سیستم های بی شمار جنبی که هیچکدام وجود ندارد آیا پیمانکار مکربوطه پاسخگوی کم کاری خود می باشد و آیا سیستم کارفرمائی قطار شهری البته در سالهای گذشته برای کم کاری بازخواست شده اند به نظر می رسد افتتاح های ناقص در کشور ما به جاهای خطر ناکی دارد در حال پیش روی است افتتاح مکترو بدون واگن بدون سیگنالینگ درست و....حتما قرار است با واگن های قرضی از تهران خط افتتاح شود البته تا جائی که می دانم دو رام قطار از ده سال پیش جایی انبار شده بود برای چنین روزی که آنهم جای سوال دارد که واگن ها 10 سال بیکار انبار شده بودند که امروز خط آنها بطور ناقص اماده شود واقعا از این همه برنامه ریزی و مدیریت بر پروژه ها بایستی درس آموخته هائی نوشته ودر دانشگاههای ما تدریس شود.