| کد خبر: 251924 |

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تداوم بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش برف و باران در اغلب مناطق تا روزهای پایانی هفته خبر داد.

تین نیوز

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی کشور در تشریح وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن اظهار کرد: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطقی از استان های کرمان، آذربایجان های غربی و شرقی و غرب کردستان خواهد بود که به شکل بارش برف و باران، رعدو برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رفیعی افزود: این شرایط فردا پنجشنبه در آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، بوشهر  هرمزگان، شمال استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری رخ می دهد و مناطقی از استان های کرمان  یزد و خراسان جنوبی هم این شرایط را دارند.

به گفته رفیعی روز جمعه در شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور و از بعد از ظهر شنبه شمال غرب و روز یکشنبه نیز شمال شرق و شمال غرب کشور بارش دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور آب و هوای دو روز آینده در نیمه شرقی کشور، مناطق مرکزی  جنوب و جنوب غربی را همراه با وزش باد شدید پیش بینی کرد و گفت: جمعه در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: آب های خلیج فارس در سه روز آینده مواج و متلاطم است.

رفیعی آسمان امروز تهران را نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۰ درجه بالای صفر و کمینه دما نیز به ۳ درجه بالای صفر رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.