| کد خبر: 251815 |

باتوجه به آغاز موج جدید بارش‌ها؛

برفروبی هزار و ۱۵۰ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی شهرستان آشتیان در کمتر از ۱۲ ساعت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان از برفروبی یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر باند از راه های آن شهرستان در کمتر از ۱۲ ساعت عملیات برفروبی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان از برفروبی یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر باند از راه های آن شهرستان در کمتر از ۱۲ ساعت عملیات برفروبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، با ورود سامانه جدید بارشی به استان، بارش برف و کولاک از شب گذشته ۸ بهمن ماه در محورهای مواصلاتی شهرستان آشتیان آغاز شد.

صابر کربلایی حسنی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان در خصوص برف روبی در جاده های شهرستان آشتیان، همزمان با ورود این سامانه بارشی به استان گفت: با آغاز بارش برف در شهرستان آشتیان به همت ۱۵ نفر از راهداران و با استفاده از هشت دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین، برفروبی محورهای مواصلاتی شهرستان آشتیان از شب گذشته آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان ادامه داد: در این عملیات که از ساعت ۲۳ دیشب آغاز شد و تا ساعت ۱۱ امروز ۹ بهمن ماه ادامه داشت، در مجموع ۱۱۵۰ کیلومتر باند از جاده های شهرستان برف روبی و به منظور جلوگیری از یخ زدگی جاده ها و برقراری تردد ایمن برای کاربران جاده ای و مسافران، حدود ۳۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان پخش شد.

وی بیان کرد: با تلاش و همت راهداران، تاکنون هیچ محور مواصلاتی در سطح شهرستان مسدود نشده و خوشبختانه تصادفی هم از سوی پلیس راه گزارش نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.