| کد خبر: 251712 |

اولویت وزارت راه در طرح نهضت ملی ساخت خانه‌های ویلایی است

رضایی، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اهمیت تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن گفت: اولویت وزارت راه و شهرسازی در این طرح ساخت خانه های ویلایی است.

تین نیوز

رضایی، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اهمیت تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن گفت: اولویت وزارت راه و شهرسازی در این طرح ساخت خانه های ویلایی است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اهمیت تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن گفت: اولویت وزارت راه و شهرسازی در این طرح ساخت خانه های ویلایی است. رضایی تاکید کرد: در ساخت این خانه ها باید برای هر استان نسخه واحدی داشته باشد و نمی توان در همه مناطق از یک سیاست واحد در ساخت مسکن یک طبقه استفاده کرد.

وی به نیاز فوری شهرهای کشور برای تامین زمین در قالب توافقات با بخش خصوصی اشاره کرد و اظهار داشت: ادارات کل راه و شهرسازی حتما باید قبل از توافق از موقعیت مناسب اراضی برای بارگذاری مسکونی اطمینان حاصل کنند.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: باید از دستگاه های مرتبط از جمله منابع طبیعی و سایر دستگاه ها استعلامات کامل به عمل آید و ارزش زمین برای توافق حتماً مدنظر قرار گیرد.

رضایی همچنین بر اهمیت درآمدزایی و فروش اقساطی از طریق مزایده و تامین هزینه های زیرساخت های مسکن تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.