| کد خبر: 251561 |

ایمن سازی جاده آبادان - اروندکنار به کجا رسید؟

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت محور مهم و پرتردد آبادان به اروندکنار خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه در حال حاضر ۱۱ کیلومتر از این محور پرتردد چهارخطه شده است.

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت محور مهم و پرتردد آبادان به اروندکنار خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه در حال حاضر ۱۱ کیلومتر از این محور پرتردد چهارخطه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی در خصوص محور پرتردد آبادان به سمت اروندکنار اظهار کرد: محور آبادان به سمت اروندکنار ۳۹ کیلومتر طول دارد که ۵ کیلومتر آن در سال های قبل چهار خطه شده بود و اکنون با تکمیل عملیات اجرایی لایه دوم روکش آسفالت ۶ کیلومتر دیگر این مسیر، شاهد چهارخطه شده بخش دوم آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از کیلومتر ۵ تا ۱۱ اجرایی شده است، افزود: برای این ۶ کیلومتر ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اتمام این پروژه مجموعا ۱۱ کیلومتر از مسیر ۳۹ کیلومتری آبادان به سمت اروندکنار چهار خطه شده است.

هرامی عنوان کرد: قرار است از کیلومتر ۱۱ تا ۱۸ این محور توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل چهارخطه شود که مقدمات کار انجام شده و در مرحله پیمان سپاری است. همچنین عملیات اجرایی چهار خطه این محور از کیلومتر ۱۸ تا انتهای آن (کیلومتر ۳۹) به طول ۲۱ کیلومتر نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای این قطعه ۲۱ کیلومتری پیمانکار انتخاب شده و در سه جبهه کاری مشغول فعالیت است. جبهه اول از کیلومتر ۱۸ به طول سه کیلومتر است که به مرحله ساب گرید رسیده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال روکش آسفالت شده و زیر بار ترافیک می رود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان گفت: جبهه دوم از سمت اروندکنار به آبادان و جبهه سوم از سمت شهر منیوحی به سمت اروندکنار نیز کار در حال انجام است تا در سریعترین زمان ممکن شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.