| کد خبر: 251426 |

خریداران بلیت هواپیمایی عربستان روادید رایگان دریافت می‌کنند

خطوط هوایی عربستان سعودی اعلام کرد که به زودی خریداران بلیت این هواپیمایی یک ویزای رایگان سفر به عربستان دریافت می‌کنند.

تین نیوز

خطوط هوایی عربستان سعودی اعلام کرد که به زودی خریداران بلیت این هواپیمایی یک ویزای رایگان سفر به عربستان دریافت می‌کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز،  خطوط هوایی عربستان سعودی اعلام کرد که به زودی خریداران بلیت این هواپیمایی ویزای رایگان سفر به عربستان دریافت می‌کنند.

«عبدالله الشهرانی»، سخنگوی خطوط هوایی عربستان  گفت که به زودی خدمات روادید همراه بلیت توسط این هواپیمایی اجرا می‌شود و کسانی که بلیت این شرکت را تهیه کنند ویزایی با امکان اقامت 4 روزه در عربستان دریافت خواهند کرد.

وی گفت که این خدمات شامل گردشگران و نیز زائران حج عمره می‌شود و تأکید کرد که زیرساخت‌های الکترونیک این اقدام فراهم شده است.

الشهرانی ادامه داد که این اقدام در راستای چشم‌انداز 2030 عربستان برای جذب گردشگران خارجی است و افزود که این اقدام با هماهنگی وزارت خارجه، وزارت کشور و وزارت حج و عمره عربستان انجام شده است.

روز گذشته، ولیعهد عربستان از راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری و تفریحی و ورزشی خبر داد.

این صندوق در پی برقراری شراکت‌های راهبردی برای افزایش سهم فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری و ورزشی در تولید ناخالص داخلی عربستان است.

از اهداف این صندوق سرمایه‌گذاری در 35 موقعیت گردشگری و تفریحی تا سال 2030 با هدف افزایش سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی از 3 درصد به 10 درصد و جذب 100 میلیون گردشگری تا سال 2030 است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.