| کد خبر: 251228 |

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

بازگشایی راه ۷۶۰ روستای کرمانشاه/ راه ۴۱ روستا مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مسیر ۷۶۰ روستای استان در شبانه روز گذشته(25 دی)، گفت: مسیر ۴۱ روستا هنوز به دلیل بارش برف مسدود است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مسیر ۷۶۰ روستای استان در شبانه روز گذشته(25 دی)، گفت: مسیر ۴۱ روستا هنوز به دلیل بارش برف مسدود است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای مختلف استان طی روز گذشته، افزود: در برخی محورها از جمله کنگاور تا ساعت ۱۶ روز گذشته(۲۵ دی) بارش داشتیم و عملیات برف روبی همزمان در حال انجام بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون هیچ محور اصلی و شریانی در استان مسدود نیست، اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف ۹۱ محور روستایی که مسیر ۸۰۱ روستا را شامل می شد طی روز گذشته مسدود شد که تاکنون ۷۵ محور که راه ۷۶۰ روستا را شامل می شود، باز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تعداد محورهای روستایی که همچنان مسدود است را ۱۶ محور اعلام کرد که راه ۴۱ روستا را شامل می شود و ادامه داد: این روستاها عمدتا در شهرستان های سنقر و کنگاور قرار دارند.

کرمی با اشاره به اینکه کار برف روبی محورهای روستایی همچنان در حال انجام است، پیش بینی کرد تا ظهر امروز تمام مسیرهای مسدود روستایی بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته در مجموع حدود ۹۷۰۰ کیلومتر برف روبی در محورهای استان انجام شد، خاطرنشان کرد: از این میزان بیش از ۵۳۰۰ کیلومتر در محورهای اصلی و شریانی و مابقی در محورهای روستایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در این مدت پای کار بودند را بیش از ۳۵۰ نفر با استفاده از حدود ۲۴۰ دستگاه ماشین آلات اعلام کرد و یادآور شد: بیش از ۳۵۰۰ تن شن و نمک نیز در محورهای استان مصرف شد.

کرمی همچنین از امدادرسانی نیروهای راهداری به ۱۸۹ خودرو گرفتار در برف خبر داد و افزود: ۱۲ نفر را نیز در راهدارخانه های استان اسکان اضطراری دادیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.