| کد خبر: 250777 |

افزایش نظارت بر فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی شهرکرد

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی به ویژه تاکسی ها افزایش می یابد.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی به ویژه تاکسی ها افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهرداد میرزائیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان از امروز، نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل عمومی به ویژه تاکسی ها افزایش می یابد.

وی افزود: فعالیت تاکسی ها در روزهای برفی طبق روال عادی از ساعت ۶:۴۵ تا ۸:۳۰ خواهد بود و در صورت فعال نبودن تاکسی ها برابر ضوابط و مقررات با رانندگان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف توسط رانندگان یا نبود تاکسی در شهر می توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

میرزائیان اضافه کرد: در روزهای عادی، تمام ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر به شهروندان خدمات ارائه می دهد و روزهای تعطیل ۵۰ درصد این ناوگان فعال است.

وی با بیان اینکه خدمات ثابت نیست و سیستم نظارتی آنلاین است، تصریح کرد: با وجود اینکه طبق دستورکار ستاد کرونا می بایست ۳۰ درصد ناوگان (اتوبوس و تاکسی) در روزهای کرونا فعال می بود، اما خدمات ناوگان کمتر از ۵۰ درصد نبود تا تراکم مسافر شکل نگیرد.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد اظهار کرد: بعضی از خطوط فقط چهار دستگاه اتوبوس دارد که در زمان تعطیلی با دو دستگاه خدمات ارائه می شود. چراکه تعداد مسافر زیاد نیست.

میرزائیان ادامه داد: تاکسی های گردشگری و خطی در روزهای عادی فعالیت دارند، اما در تعطیلی ها این تعداد به ۵۰ درصد ظرفیت می رسد. البته آژانس ها و تاکسی های بی سیم نیز فعال اند.

وی با بیان اینکه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی ممنوع است، گفت: برچسب نرخ نامه ١۴٠١ تاکسی های درون شهری باید تا هفته آینده روی شیشه تاکسی ها نصب شود و رانندگان موظف اند بر اساس نرخ نامه مصوب کرایه دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.