| کد خبر: 250333 |

در سفر یک روزه معاون راهداری به استان کرمانشاه؛

تصویب ۴ طرح عمرانی برای شهرستان های شمال غربی کرمانشاه

معاون راهداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفره یک روزه به استان کرمانشاه ۴ طرح عمرانی را برای شهرستان های شمال غربی استان کرمانشاه به تصویب رساند.

تین نیوز

معاون راهداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفره یک روزه به استان کرمانشاه ۴ طرح عمرانی را برای شهرستان های شمال غربی استان کرمانشاه به تصویب رساند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) رضا اکبری معاون راهداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان کرمانشاه که با همراهی علی نیکزاد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و علی رضائی نماینده مردم شهرستان های کنگاور - صحنه و هرسین انجام شد، ۴ طرح عمرانی را برای شهرستان های شمال غربی استان کرمانشاه در نظر و به تصویب رساند.  

اکبری گفت: تفاهم نامه احداث زیرگذر سلطان آباد و درکه به صورت ۵۰ درصد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ۵۰ درصد استانداری کرمانشاه در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: عملیات ایمن سازی محور سه راهی هرسین به هرسین به طول ۶ کیلومتر با نصب نیوجرسی از دیگر مصوبات سفر به استان کرمانشاه است.

اکبری درباره ساخت راه روستایی دریاچه قشلاق گفت: بزودی عملیات اجرایی ساخت این مسیر روستایی انجام خواهد شد و مطالبات پیمانکار محور بیستون به سنقر هم بودجه ای در نظر شده که بعد از انجام مراحل اداری پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه سفر به استان کرمانشاه از محور کرمانشاه به نهاوند و سه راهی هرسین به هرسین بازدید کرد و در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین شرکت کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.