| کد خبر: 250270 |

سرمایه گذاری کلان شهر انگلیسی برای توسعه تردد هوایی

اعضای شورای شهر میلتون کینز در بریتانیا، از سرمایه گذاری یک میلیون پوندی برای تضمین پیاده سازی پروژه های مربوط به تردد وسیله های نقلیه سبز مانند تاکسی های پرنده و خودروهای الکتریکی بدون راننده خبر داده اند.

تین نیوز

اعضای شورای شهر میلتون کینز در بریتانیا، از سرمایه گذاری یک میلیون پوندی برای تضمین پیاده سازی پروژه های مربوط به تردد وسیله های نقلیه سبز مانند تاکسی های پرنده و خودروهای الکتریکی بدون راننده خبر داده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، اعضای شورای شهر میلتون کینز با همکاری گروهی از شرکای دیگر و سرمایه گذاران به زودی خدمات مربوط به تردد هوایی را با سایر سرویس های عبور و مرور سبز مورد آزمایش قرار خواهند داد تا از این طریق، حمل ونقل از طریق خودروهای پاک را میان شهروندان ترویج دهند. بدیهی است که تحقق این هدف، صرف هزینه کلانی را می طلبد که مدیران از سرمایه گذاری یک میلیون پوندی برای آن خبر داده اند و مدعی شده اند اقدامات گسترده ای برای توسعه حمل ونقل سبز ، به ویژه در زمینه تحویل دارو، کاهش ترافیک خودرویی و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده اعمال خواهند کرد.

فناوری های هواپیماهای بدون سرنشین

پروژه جدید مدیران میلتون کینز اقداماتی نظیر مدیریت هوشمند ترافیک، تأمین امنیت تحویل بسته های پستی، بازرسی از راه دور ساختمان های شهر و تحویل به موقع تجهیزات درمانی ضروری را در بر خواهد گرفت. اطلاعات زمان واقعی که از طریق فناوری های هواپیماهای بدون سرنشین به اشتراک گذاشته می شود، نهادهای مختلف شهری را قادر به همکاری با یکدیگر برای واکنش سریع تر به تصادفات خواهد کرد و از این طریق، میزان لطمه های ناشی از این سوانح را در سراسر شهر به حداقل خواهد رساند.

از سوی دیگر، تلفیق تردد هوایی و زمینی در رأس اهداف مدیران میلتون کینز قرار دارد که به سهم خود کاهش انتشار گازهای کربن را به دنبال دارد و می تواند در بهبود کیفیت زندگی مردم نقش مهمی ایفا کند. علاوه بر این، تحقق اهداف اعضای شورای شهر مبنی بر توسعه تردد سبز، مزایای بسیاری را برای مردم به ارمغان می آورد که از مهم ترین آن ها می توان به کارآفرینی برای نسل های امروز و آینده اشاره کرد، ضمن این که واکنش به موقع مدیران هنگام مواجهه با شرایط اضطراری را به دنبال خواهد داشت.

مدیران میلتون کینز امیدوار هستند که پیاده سازی پروژه جدید در افزایش هوشمندی شهر مؤثر واقع شود و هویتی جهانی به عنوان پیشگام شهرهای هوشمند برای آن به ارمغان بیاورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.