| کد خبر: 249842 |

به منظور ارتقای ایمنی تردد انجام شد؛

تسطیح و رگلاژ ۱۴۵ کیلومتر از محورهای سامان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سامان از تسطیح و رگلاژ ۱۴۵ کیلومتر از محورهای این شهرستان طی ۸ ماه گذشته خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سامان از تسطیح و رگلاژ ۱۴۵ کیلومتر از محورهای این شهرستان طی ۸ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، عادل تقی زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سامان گفت: در راستای بالا بردن ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی ۸ ماه گذشته ۱۴۵ کیلومتر از این محورها تسطیح و رگلاژ شدند.

وی ادامه داد: در ۴۲ کیلومتر از جاده های شهرستان سامان نیز خط کشی به همراه لکه گیری و پر کردن چاله های جاده ای با۱۸۸ تن آسفالت انجام شد.

تقی زاده همچنین تصریح کرد: اجرای عملیات احداث و پاک سازی قنوها و آبروهای طولی به میزان ۸۴ کیلومتر، ترسیم نقوش ترافیکی در سطح راه ها به مساحت ۲۱۲ متر مربع، انجام پاک سازی جزیره های میانی راه ها به مساحت ۶۰۰۰مترمربع، تسطیح و اصلاح شیب شیروانی به طول ۸ کیلومتر، آزادسازی حریم جاده به تعداد ۱۴ مورد، اصلاح و نصب ۱۰۰۸ متر گاردریل و آشکارسازی قوس های نقاط حادثه خیز در محور سامان_کنارگذر تیران و محور حاشیه زاینده رود با ترانشه برداری به حجم ۱۲۴۰۰متر مکعب خاک برداری از اقدامات راهداری در زمان یاد شده بوده است.

بازدیدهای دوره ای

وی در ادامه به بازدید ادواری ۱۲۰ نفر ساعت از ابنیه فنی جهت آسیب شناسی پل ها، بازدید و بررسی محورها با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اشاره کرد و افزود: بررسی و کنترل بارنامه و تناژ کامیون ها در محور سامان_ شهرکرد نیز از بازدید های انجام شده بوده است.

برگزاری دوره های آموزشی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سامان در رابطه با برگزاری دوره های آموزشی بیان داشت: برگزاری دوره آموزشی ویژه دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها با طرح سوال و اهدای جوائز و برگزاری کلاس ایمنی راکبان موتور سیکلت با اهدای کلاه ایمنی با حضور کارشناسان حمل و نقل این اداره و پلیس راه انجام شد.

وی در پایان به بهسازی و مرمت رویه مسیر خروجی روستای گرمدره _ قراقوش به طول ۱۲۰۰متر روکش آسفالت اشاره کرد و گفت: ضمن تعامل با اداره راه و شهرسازی و شهرداری سامان جهت بهسازی و مرمت رویه مسیر ایلبگی به شوراب صغیر توسط عوامل راهداری اقدام به اجرای روکش آسفالت گرم شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.