| کد خبر: 249524 |

افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه شهرداری شیراز ویژه معلولان

به مناسبت روز جهانی معلول، ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر ۲۳۲۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

تین نیوز

به مناسبت روز جهانی معلول ، ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر ۲۳۲۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش تین نیوز، شهردار شیراز در آئین افتتاحیه فرهنگسرای یاران ویژه توان خواهان در شیراز بیان کرد: امروز به یمن وجود عزیزان توان خواه، افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز با اعتباری بالغ بر ۲,۳۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

محمد حسن اسدی به تشریح این پروژه ها پرداخت و گفت: این پروژه ها شامل سالن مطالعه و کتابخانه با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال در راستای افزایش سرانه فرهنگی در شرق شیراز در منطقه یازده کلنگ زنی شد و در منطقه هفت نیز تعداد ۱۱ پروژه عمرانی به ارزش ۲۸۴ میلیارد ریال کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

شهردار شیراز اظهار کرد: طی دو ماهه گذشته توانستیم با حمایت های شورای شهر شیراز و نیروهای خدوم شهرداری ۱۴۶ پروژه به ارزش به ۹ هزار و۳۸۳ میلیارد تومان به سرانجام برسانیم که این اقدام نشان از دین مدیریت شهری و شورای شهر شیراز است.

اسدی همچنین با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل عملیات کلنگ زنی و اجرای فاز ۲ خط دو مترو آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این فاز، عملیات کلنگ زنی ایستگاه میدان آزادی تا ایستگاه میدان کلبه انجام می شود و طی رایزنی انجام شده با پیمانکار پروژه عملیات اجرایی این پروژه ظرف مدت ۳۰ ماه انجام خواهد شد.

او همچنین با بیان اینکه امروز در مناطق ۲،۳،۴،۶ و ۷ پروژه هایی به بهره برداری و یا کلنگ زنی شد، اضافه کرد: در این راستا بوستان پرستو به مساحت ۲.۴ هکتار با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد و عملیات کلنگ زنی اجرای جمع آوری آب های سطحی در برخی از معابر این منطقه انجام شد.

شهردار کلانشهر شیراز یادآور شد: در مجاورت فرهنگسرای یاران با توجه به قرار گیری یک بوستان، فضای ویژه برای توانخواهان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان مناسب سازی شده است که یکی از استاندارد ترین فضاهایی است که توانخواهان می توانند از آن استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.