| کد خبر: 248088 |

طی ۶ ماهه سالجاری صورت پذیرفت:

جابجایی افزون بر یک میلیون مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۳۷ مسافر طی ۱۶۳ هزار و ۱۷۸ سفر در جنوب استان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۳۷ مسافر طی ۱۶۳ هزار و ۱۷۸ سفر در جنوب استان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلال الدین قادری اظهار داشت: جابجایی مسافر در جنوب استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۳ درصدی را نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه فروکش کردن کرونا، جابجایی مسافران در ایام اربعین حسینی و همچنین دهه پایانی ماه صفر، رعایت توصیه‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی از سوی عوامل حمل و نقل و مسافران باعث افزایش تعداد سفر بوده است، گفت: رانندگان بخش مسافری جنوب استان در اربعین امسال با حرکت جهاد گونه برگ زرین دیگری در این بخش رقم زدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اینک ۲ پایانه مسافری درحوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب این استان در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار فعال می باشند.

قادری با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ شرکت مسافربری و ۷۶۹ راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در جنوب استان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: تلاش می‌ کنیم تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقای سطح خدمات به مسافران از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف‌ ها در طول مسیر، شاهد رشد سفرهای بین شهری و افزایش بیش از پیش جابه‌جایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ ای باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.