| کد خبر: 247830 |

طی 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:

تمدید بیش از ۱۱ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا

طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت: کارت هوشمند راننده را می توان کارتی با ضریب امنیت مطلوب دانست و در این کارت تمام اطلاعات رانندگان را ثبت می شود.

او افزود: از مزایای این کارت می توان امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت های جعلی و گردش کار تقلبی و در نهایت ثبت تخلفات رانندگان را برشمرد.

وی عنوان کرد: به لطف ذخیره سازی و اشتراک گذاری الکتریکی اطلاعات، کارت هوشمند رانندگان از مزایا و قابلیت های همچون؛ شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تقلبی و تکراری، ایجاد گردش کار آنلاین، سهولت در صدور بارنامه، ثبت تخلفات راننده، سیستم نوبت دهی در پایانه ها برخوردار است.

کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۸ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا تمدید شده است.

وی افزود: طی نیمه نخست سال جاری ۲۸۶ کارت هوشمند ناوگان باری و ۳۱۵ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمدید کارت هوشمند رانندگان وانت باری ۲۷۵ مورد، صدور کارت هوشمند رانندگان وانت باری ۸۸ مورد و صدور کارت هوشمند ناوگان وانت بار به تعداد ۳۶۷ مورد طی شش ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت است.

کرمی گفت: نظارت بر عملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا با انجام بازدید های دوره ۱۲۳ مورد بازدید و در این بازدید و نظارت ها ۱ هزار و ۲۲۴ ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی درباره نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا گفت: نظارت بر نحوه اجرای عملکرد شرکت ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی (در خصوص ناوگان ملکی شرکت ها و رعایت برنامه نویسی دقیق مدیر فنی) بصورت مستمر انجام می شود.

کرمی در پایان افزود: از ابتدای سال ۶ جلسه هم اندیشی دربخش حمل و نقل کالا با حضور انجمن های صنفی حمل و نقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.