| کد خبر: 246297 |

ترافیک نیمه‌سنگین در ۶ محور/ تهران ـ امام‌زاده داوود همچنان بسته است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در شش محور مواصلاتی کشور خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در شش محور مواصلاتی کشور خبر داد.

 

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و حدفاصل گچسر تا پیچ سرهنگ و محدوده‌های مجلار و میانک وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک گزارش شده است‌. وضعیت مشابهی نیز در محور پردیس - تهران محدوده جاجرود وجود دارد.

شیرانی در ادامه گفت: محور هراز نیز با ترافیک نیمه‌سنگین در محور مسیر جنوب به شمال محدوده‌های شاهاندشت، بایجان و سه راهی چلاو مواجه است. همچنین ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند نیز نیمه‌سنگین است.

شیرانی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های گلشهر و مهرشهر و ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک وجود دارد
وی درباره انسداد مسیرها در کشور گفت: تنها محور شریانی مسدود در کشور جاده ریگان - ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند است. محور تهران - امامزاده داود نیز همچنان مسدود است‌.

شیرانی در توصیف وضعیت جوی جاده‌ها گفت: مداخله جوی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده و وضعیت تردد مناسب است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.