| کد خبر: 245546 |

◄ اعلام میزان پیشرفت فیزیکی راه آهن چابهار به زاهدان در دیدار با رئیس جمهور

630 کیلومتر خط ریلی بین چابهار و زاهدان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیر سازی آن کاملا رو به اتمام بوده و 150 کیلومتر هم ریل گذاری شده است.

تین نیوز

چند روز پیش (یکشنبه 9 مرداد)  سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور کشورمان با حضور در وزارتخانه راه و شهرسازی در جریان عملکرد یکساله این وزارتخانه قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، بر اساس فیلمی که وزارت راه و شهرسازی از این دیدار منتشر کرده رئیس جمهور در این دیدار بر تکمیل محورهای ترانزیتی شرق به غرب تاکید کرده است.

خلاصه ای از اظهارات معاونان رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با رئیس جمهور نیز در ادامه آمده است.

در این فیلم شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر پیگیری انعقاد تفاهم نامه های ترانزیتی، فعالیت هایی که مورد توجه این معاونت قرار دارد را تکمیل زیر ساخت ها، توسعه ناوگان و تفاهم با کشورها برای عبور بار ذکر کرد.

خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل نیز به راه آهن چابهار به زاهدان اشاره کرد و گفت: 630 کیلومتر خط ریلی بین چابهار و زاهدان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیر سازی آن کاملا رو به اتمام بوده و 150 کیلومتر هم ریل گذاری شده است.

وی افزود: ساخت یک قطعه 70 کیلومتری از زاهدان به سمت بیرجند نیز شروع شده و یک قطعه هم به طول 50 کیلومتر از یونسی در حال ساخت است و ساخت یک قطعه هم از بیرجند به به طول 40 کیلومتر شروع شده اما عملا با این اعتبارات نمی توان کاری کرد مگر این که از محل تهاتر نفت تامین بودجه شود.

داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به مشکلات پایانه های مرزی اشاره کرد و خواستار دستور رئیس جمهور برای یکپارچه شدن مدیریت پایانه های مرزی شد.

سید میعاد صالحی معاون وزیر مدیرعامل شرکت راه آهن نیز به راه اندازی قطار تهران کربلا  و  30 کیلومتر از این مسیر که باید با اتوبوس طی شود اشاره کرد.

محمد محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از انجام موفقیت های پروازهای حج خبر داد و گفت که میانگین کل تاخیر پروزاهای حج 30 دقیقه بود.

علی اکبر صفایی معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی از تاکید رئیس جمهور در مورد لایروبی خلیج گرگان در سفر به استان گلستان  یاد کرد و گفت که 15 درصد عملیات لایروبی خلیج گرگان انجام شده است.

فیلم پیوست را ببنید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.