| کد خبر: 244681 |

علت لغو صد‌ها پرواز در فرودگاه‌های آمریکا +فیلم

سی ان ان اعلام کرد: تاکنون نزدیک به هزار و سیصد و پنج پرواز در آمریکا با تاخیر صورت گرفته و ۴۱۷ پرواز نیز لغو شده اند.

تین نیوز

سی ان ان اعلام کرد: تاکنون نزدیک به هزار و سیصد و پنج پرواز در آمریکا با تاخیر صورت گرفته و ۴۱۷ پرواز نیز لغو شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، گزارش داد: کمبود کادر پروازی سبب لغو صد‌ها پرواز در فروگاه‌های آمریکا شده است.

مجری شبکه گفت: صد‌ها پرواز در فرودگاه‌های آمریکا با تاخیر انجام گرفته یا اینکه لغو شده اند. این وضعیت پیش از تعطیلات مربوط به «روز استقلال آمریکا» در چهارم ژوئیه روی می‌دهد. این وضعیت فشار فراوانی را بر بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی وارد کرده است. ازدحام مردم در فرودگاه‌ها همچنین خطر گسترش کرونا را به همراه دارد. کمبود کادر پروازی و لغو پرواز‌ها و حتی شرایط آب و هوایی وضعیت را بدتر کرده است. طوفان‌های حاره‌ای وضعیت را برای شرکت‌های هواپیمایی و مسافران دشوارتر کرده است.

در ادامه اظهارات یک مسافر پخش شد که وی گفت: ما باید به خانه بازگردیم. ما قرار بود که پرواز کنیم. این پرواز لغو شد. ما هنوز علت آن را نمی‌دانم. ما نمی‌دانیم که چه کاری انجام دهیم.

یک مسافر دیگر نیز گفت: من قرار بود که به نیویورک پرواز کنم. این پرواز هم اکنون لغو شده است. معلوم نیست که چه زمانی به آنجا بروم.

در ادامه، مجری سی ان ان گفت: تا این ساعت از امروز، نزدیک به هزار و سیصد و پنج پرواز در آمریکا با تاخیر صورت گرفته و ۴۱۷ پرواز نیز لغو شده اند. برابر تخمین‌ها در بازه زمانی بین سی ام ژوئن تا چهارم ژوئیه ۳ میلیون و ۵۵۰ میلیون نفر با هواپیما مسافرت می‌کنند و انتظار می‌رود که ۴۲ میلیون نفر با خودرو سفر کنند. این در حالی است که بهای بنزین در مقایسه با پارسال، ​ یک دلار و هفتاد سنت در هر گالن نسبت به سال گذشته بیشتر است.

در ادامه، مجری از خبرنگار سی ان ان در «فرودگاه هارتسفیلد جکسون» در شهر آتلانتا در ایالت فلوریدا پرسید: ما شاهد صف‌های طویل مسافران در صبح امروز در فرودگاه‌ها بودیم. به ما بگویید که وضعیت چگونه است؟

خبرنگار گفت: در حال حاضر، مسئولان فرودگاه مسافران را به بخش دیگری از فرودگاه منتقل کرده اند. اما هنوز مشکلات فراوانی در پرواز‌ها مشاهده می‌شود. در چند روز گذشته، نزدیک به هزار پرواز لغو شده است. ما همچنین شاهد تاخیر در پرواز‌ها بوده ایم. این وضعیت سبب تشکیل صف‌های طولانی در فرودگاه‌ها شده است. بسیاری از مردم می‌خواهند در تعطیلات روز استقلال به مسافرت بروند. اما آن‌ها با مشکل رو به رو می‌شوند.

وی افزود: لازم به گفتن است که هزینه‌ها امسال در مقایسه با پارسال دو برابر شده است. بهای هتل در مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است. بهای بنزین ۵۳ درصد افزایش یافته است.

خدمات پروازی نیز در مقایسه با پارسال ۱۴ درصد کاهش یافته است. این وضعیت سبب شده است که بیشتر مردم با خودرو به مسافرت بروند. ۸۸ درصد از مسافران راهی جاده‌ها شده اند. این در حالی است که بزرگراه‌ها با رفت و آمد پرشمار و راهبندان شدید رو به رو هستند و ما شاهد افزایش بهای بنزین هستیم. بیشتر مردم می‌خواهند که در چهارم ژوئیه که روز استقلال آمریکاست به مسافرت بروند. اما آن‌ها با موانع زیادی رو به رو هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.