| کد خبر: 239929 |

◄ کمبود‌های واگن قطار مترو چگونه رفع می‌شوند؟

معاون شهردار از پیگیری مجدانه تعمیرات اساسی (اورهال) ۵۰ رام قطار و تامین ۶۳۰ واگن در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری خبر داد.

تین نیوز

معاون شهردار از پیگیری مجدانه تعمیرات اساسی (اورهال) ۵۰ رام قطار و تامین ۶۳۰ واگن در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مجتبی شفیعی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: شرکت واگن‌سازی ظرفیت بسیار خوبی برای ساخت، اورهال و تعمیر و نگهداری واگن‌های مترو دارد و عقب‌ماندگی اعتباری این شرکت برای تعمیرات اساسی واگن‌ها باید به‌فوریت تامین شود.

 معاون شهردار تهران با اشاره به مشکلات و نیاز این شرکت به تامین قطعات اساسی گفت: در صورت تامین اعتبارات، این شرکت خواهد توانست بخش بزرگی از نیاز‌های حمل و نقلی در بخش مترو را تامین کند.

شفیعی با بیان این که اُوِرهال ۵۰ رام قطار، جزو دستور‌های شهردار تهران است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم در سال ۱۴۰۱ اجرایی شود.

وی افزود: در جذب منابع این حوزه فعال‌تر عمل کرده و هم‌چنین موضوع قرارداد تامین ۶۳۰ واگن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

مجتبی شفیعی تصریح کرد: با توجه به فرسودگیِ تجهیزات و خالی بودن انبار‌های قطعات، شرکت واگن‌سازی و شرکت بهره‌برداری مترو باید به صورت عملیاتی همه تلاش خود را بکنند تا شرایط بهتر شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این جلسه ضمن سپاسگزاری از زحمات پوربصیر، رئیس هیأت مدیره پیشین گفت: امیدوارم آقای گلشنی با توجه به تجربیات ارزشمندی که در جایگاه مدیرعاملی این شرکت کسب کرده‌اند به‌عنوان رئیس جدید هیأت مدیره همچنان به این شرکت کمک کنند.

وی ضمن عرض تبریک به سرپرست جدید این شرکت گفت: آقای مهندس مقدمی با حوزه فعالیت این شرکت کاملا آشناست و تسلط کافی بر حوزه مسئولیت خود دارد. تخصص و ابتکار عمل ایشان باعث تحولات مثبتی در شرکت واگن‌سازی خواهد شد.

علی امام، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز در این جلسه با اشاره به هدف تاسیس این شرکت گفت: هدف شرکت واگن‌سازی، تامین واگن و هم‌چنین تعمیر و نگهداری قطار‌های مترو است.

وی افزود: شرکت واگن‌سازی تهران بیشترین تجربه ساخت واگن را در کشور داراست، اما متاسفانه در طول چهار سال گذشته، شهرداری تهران تعهدات قانونی خود را در مورد این شرکت انجام نداد و از ظرفیت این شرکت و تجربیات مدیرانش استفاده نکرد.

در پایان این جلسه، احکام و لوح تقدیر مدیران عامل پیشین و جدید این شرکت از سوی معاون شهردار به آن‌ها تقدیم شد.

مرتضی مقدمی به‌عنوان سرپرست جدید شرکت واگن‌سازی تهران جایگزین مجتبی گلشنی، مدیرعامل پیشین شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    نگه داری و تعمیر رو بر خرید اولویت بدید. برید دنبال تعمیرات اساسی (اورهال) 630 رام قطار و تامین 50واگن جدید