| کد خبر: 234254 |

◄ عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم محور دیهوک- راور آغاز شد

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم 15 کیلومتر از محور دیهوک - راور آغاز شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک بیان داشت: انجام عملیات روکش آسفالت رگلاژی به طول 5 کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت گرم  به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، مهدی کیانپور با اشاره به آمار بالای تردد خودروهای عبوری و ترانزیتی در محور دیهوک – راور افزود: این اقدامات در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و به‌ منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در حال انجام است.

وی با بیان اینن مطلب که اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائرین استان‌های جنوبی کشور به مشهد مقدس است، ادامه داد: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری و مالی در این مسیر اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

کیانپور اجرای عملیات روکش آسفالت گرم به طول 7 کیلومتر، روکش آسفالت سرد به طول 18 کیلومتر و انجام عملیات لکه‌گیری آسفالت به میزان700 تن در محورهای حوزه استحفاظی بخش دیهوک را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری برشمرد.

وی یادآور شد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک در مجموع دارای 125 کیلومتر بزرگراه، 220 کیلومتر راه اصلی، 22 کیلومتر راه فرعی و 145 کیلومتر راه روستایی آسفالته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.