| کد خبر: 231996 |

کاهش سفرها در تعطیلات/ادامه محدودیت‌ها تا ۱۲ ظهر امروز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: میزان سفرهای هموطنان نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته (سال ۹۸ و ۹۹) کاهش چشمگیری داشته و مردم نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: میزان سفرهای هموطنان نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته (سال ۹۸ و ۹۹) کاهش چشمگیری داشته و مردم نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی ضمن قدردانی از هموطنان در رعایت قوانین مرتبط به محدودیت های ترافیکی افزود: سال های گذشته در چنین ایامی بسیاری از جاده های کشور بویژه جاده های منتهی به شهرهای شمالی و زیارتی قفل می شد و بسیاری از هموطنان در کنار جاده ها چادر می زدند اما امسال میزان سفرها بسیار کاهش داشته و محدودیت های اعمال شده مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: البته عده ای نیز به رعایت این دستورالعمل ها بی توجه بودند که تخلفات آنها توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلفات به ثبت رسید.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداداه آغاز و تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و همچنین تیم های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد.   

به گزارش ایرنا، براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در همه گروه‌های رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه اعمال شد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۱۲۲ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۱ هزار و ۶۳ نفر رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.