| کد خبر: 22863 |

ترافیک آرام در نخستین روز مهر در اصفهان / ۵۰۰ نیروی راهور کنترل ترافیک شهر را برعهده داشتند

تین نیوز | رئیس پلیس راهور استان اصفهان وضعیت ترافیکی شهر اصفهان در روز اول مهرماه را رضایت بخش دانست و گفت: همکاری مردم تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک در سطح شهر اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
 
سرهنگ حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و وضعیت ترافیکی شهر اصفهان در اولین روز بازگشایی مدارس اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری اصفهان امروز با ترافیم چشمگیری در سطح شهر اصفهان مواجه نبودیم.
 
وی وضعیت ترافیکی شهر اصفهان در روز اول مهرماه را رضایت بخش دانست و افزود: همکاری مردم تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک در سطح شهر اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
 
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به بکارگیری 500 نیروی پلیس راهور برای کنترل ترافیک روز اول مهر ماه در سطح شهر اصفهان بیان داشت: استقرار نیرو روبروی مدارس برای کنترل تردد در این اماکن نیز یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در اصفهان بوده است.
 
وی با بیان اینکه بیشتر نگرانی پلیس راهور در زمان بازگشایی مدارس برخورد خودرو با دانش‌آموزان در هنگام عبور از عرض خیابان‌ها است، افزود: در این راستا برخی از کارشناسان نیروهای راهور استان برای آموزش دانش‌آموزان در خصوص مباحث ترافیک دوره‌های آموزشی را برای مقاطع مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان را برگزار می‌کنند.
 
رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه در خصوص تعداد کشته شدگان تصادفات درون شهری اظهار داشت: در شهریور ماه سال جاری 25 نفر در تصادفات درون شهری استان اصفهان جان باختند که نسبت به آمار 52 نفری سال گذشته با کاهش چشمگیری مواجه بودیم.
 
وی برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو در مسیر فرودگاه به سمت اتوبان آقابابایی را تنها حادثه شهر اصفهان در روز اول مهر ماه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
 
سرهنگ غلامی با اشاره حادثه تصادف برخورد خودرو با عابر پیاده در شهر کاشان نیز بیان داشت: متاسفانه در این حادثه عابر پیاده جان خود را از دست داده است.
 
وی در خصوص استفاده از دوربین‌های کنترل ترافیک در محدوده زوج و فرد اصفهان نیز گفت: تا زمانی که شهرداری اصفهان نسبت به نصب این دوربین‌ها اقدام نکند پلیس راهور از روش‌های مستقیم برای مقابله با تخلفات محدوده زوج و فرد برخورد خواهد کرد.
 
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای راهور فقط در میدان انقلاب و چهار راه تختی نسبت به کنترل زوج و فرد در خیابان‌های شهر اقدام می‌کنند، ادامه داد: در دیگر خیابان‌های شهر با استفاده از نصب تابلو این اقدام دنبال می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.