| کد خبر: 213450 |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین

◄ همکاری دوجانبه‌ هلال احمر قزوین با ارتش افزایش می‌یابد

قزوین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تعامل و همکاری دوجانبه میان این نهاد با لشگر ۱۶ زرهی قزوین برای مدیریت بحران‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی افزایش می‌یابد.

تین نیوز

قزوین –سید مرتضی نصری| مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تعامل و همکاری دوجانبه میان این نهاد با لشگر ۱۶ زرهی قزوین برای مدیریت بحران‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز حسن آصفی در دیدار با امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژنوند فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین، افزود: در بحران اخیر کرونا علاوه بر دستگاه‌های دخیل در امر مقابله، ادارات راهداری، ارتش و هلال احمر نیز خدمات و اقدامات قابل تقدیری ارائه دادند و باید قدردان خدمات بی منت و همیشگی آنها در حوادث و سوانح باشیم.

وی ادامه داد: در زلزله کرمانشاه از هلال احمر استان به خاطر ارایه خدمات مطلوب تقدیر شد که یکی از دلایل آن، پشتیبانی و همراهمی مجموعه دستگاه‌های استان از جمله لشگر ۱۶ زرهی قزوین بود. 

آصفی با تاکید بر اینکه همکاری بین هلال احمر و ارتش باید ادامه یابد، عنوان کرد: هر اقدام ممکن را برای تعامل بیشتر بین دوطرف انجام خواهیم داد که اجرای دوره‌های آموزشی با محوریت هر خانواده یک امدادگر در جهت آموزش نیروهای ارتش و خانواده‌های آنها یکی از این اقدامات خواهد بود.

در ادامه فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه استان قزوین نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری هر چه بیشتر با جمعیت هلال احمر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر استان در امدادرسانی به هموطنان در بحران‌ها، حوادث و سوانح تشکر کرد و اظهار داشت: ما باید سعی کنیم تعاملات بیشتری در بحران‌ها داشته باشیم و با بسیج امکانات، راحت‌تر بتوانیم برای ارایه خدمات تلاش کنیم.

سرتیپ دوم بیژنوند اضافه کرد: دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در بهبود عملکرد نیروها در بحران‌ها تأثیرگذار و مثبت است و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر در زمینه آموزش و دیگر زمینه‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.