| کد خبر: 202960 |

دبیر بیست و یکمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی:

◄ همکاری بخش‌های خصوصی، دولتی و مراکز آموزشی در همایش صنایع دریایی

بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی با حمایت‌های مادی و معنوی ارگان‌های دولتی مانند سازمان صنایع دریایی، دانشگاه‌های آزاد و امیرکبیر، دانشگاه‌هایی که رشته‌های مرتبط با دریا و صنایع دریایی دارند، به همراه حامیانی مانند بیمه دی، برگزار شد.

تین نیوز

دبیر بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی از همراهی و همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی و مراکز آموزشی در بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عباس نوبختی در گفت و گو با این شبکه خبری گفت: بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی با حمایت‌های مادی و معنوی ارگان‌های دولتی مانند سازمان صنایع دریایی، دانشگاه‌های آزاد و امیرکبیر، دانشگاه‌هایی که رشته‌های مرتبط با دریا و صنایع دریایی دارند، به همراه حامیانی مانند بیمه دی، برگزار شد.

دبیر بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ادامه داد: با وجودی که پرداخت هزینه‌های شرکت در همایش که شامل سفر به قشم بود برای دانشجویان سخت بود، حامیان نمایشگاه هزینه‌های لازم را برای شرکت دانشجویان علاقه‌مند تامین کردند.

او در مورد تعداد دانشجویانی که همایش شرکت کردند، گفت: حدود 250 دانشجو، محصل در رشته‌های مرتبط به دریا و صنایع دریایی، در بیست و یکمین همایش و نمایشگاه شرکت کرده‌اند که در مقایسه با 180 دانشجوی مشارکت کننده در همایش سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.  

نوبختی در مورد اهداف نمایشگاه نیز توضیح داد: نمایشگاه و همایش‌های تخصصی در واقع محفلی برای دیدار و رایزنی صنعت و دانشگاه هستند و انجمن صنایع دریایی نیز همواره با هدف ایجاد فضای تعاملی بین صنعت و دانشگاه، همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی را برگزار می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.