| کد خبر: 195851 |

◄ مدیریت یکپارچه جاده‌های نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از برنامه‌ریزی منسجم و منطقه‌بندی شده جهت ارائه خدمات متمرکز راهداری در جاده‌های حوزه فعالیت آن اداره کل خبر داد.

تین نیوز

 سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از برنامه‌ریزی منسجم و منطقه‌بندی شده جهت ارائه خدمات متمرکز راهداری در جاده‌های حوزه فعالیت آن اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان،  ایوب کرد با اشاره به آغاز به کار اکیپ وحدت در شمال استان گفت: با استفاده از تجربیات قبلی و ایده‌های مطرح شده توسط همکاران این اداره‌کل و به‌منظور یکپارچه‌سازی تصمیمات مدیریتی و اجرایی خصوصاً در مواقع بروز بحران، تصمیم بر تمرکز امکانات و ماشین‌آلات راهداری در قالب سه اکیپ گرفته شد که در همین راستا اکیپ وحدت در منطقه سیستان واقع در شمال استان، در ابتدای مرداد ماه راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در همین مدت اثرات مثبت اجرای این طرح، در سیستان قابل مشاهده است و مردم منطقه از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شده‌اند. مطابق برنامه ریزی انجام شده، تا پایان تابستان دو اکیپ دیگر در زاهدان و سراوان راه‌اندازی شد و راه‌های سایر شهرستان‌های حوزه فعالیت این اداره کل، با توجه به موقعیت جغرافیایی، توسط این اکیپ‌ها تحت مدیریت یکپارچه قرار گرفتند. 

کرد  گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، یکی از دستگاه‌های پیش‌رو در زمینه انجام پروژه‌های راهداری به‌صورت امانی است که این امر در راستای پیشبرد عملی اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از امکانات و سرمایه‌های انسانی و اقتصادی در استان پهناور سیستان و بلوچستان است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.