| کد خبر: 190807 |

با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

◄ تفاهمنامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی امضا شد

تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد.

تین نیوز

تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به اهمیت تأمین مسکن، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت بحث تولید مسکن به عنوان سیاست وزارت راه و شهرسازی سر لوحه کار قرار گرفت، به ویژه در مناطقی که کمبود در آن بیش‌تر احساس می‌شود.

سید مازیار حسینی تصریح کرد: هدف‌گذاری ما ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است که با جدیت وزیر  راه این امر در حال پیگیری است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: تکمیل و بستن پرونده مسکن مهر در دومین مرحله از اقدامات وزارت راه و شهرسازی به‌منظور تأمین مسکن برای مردم کشور است و مرحله سوم نیز، به‌رغم عدم مسئولیت وزارت راه در بخش مسکن روستایی، ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در راستای عمران روستاهای کشور در دستور کار این وزارت خانه قرار دارد.

وی با بیان این مطلب که، مدت زمان اجرای این پروژه از سوی وزارت راه سه سال است که با توافق طرفین مدت قابل تمدید خواهد بود، ابراز داشت: یکی از نقاط مهم اراضی نیروهای مسلح داخل شهرها بوده که باید نوع نگاه ما به آن‌ها تغییر کند. بر این اساس با وزارت دفاع از چند ماه پیش مذاکراتی صورت گرفت و تمام ظرفیت های نیروهای مسلح پای کار آمده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: در تفاهمنامه امروز 100 هزار واحد ساخته می شود، اولین هدف ما این است که نیروهای خدوم مسلح کشورمان با خیالی آسوده به پاسداری از کیان کشور بپردازند و یقین داشته باشند سقفی ایمن بر سر خانواده آن‌ها هست.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که، پس از تشکیل کمیته مربوطه عملیات ساخت و ساز این 100 هزار واحد بلافاصله آغاز خواهد شد، گفت: بر اساس این توافق توافقنامه شناسایی و معرفی کارکنان و بازنشستگان فاقد مسکن واجد شرایط به وزارت راه به عهده وزارت خانه دفاع و هم‌چنین از ظرفیت‌های قرارگاه‌های سازندگی و شرکت های نیروهای مسلح و پیمانکاران دارای صلاحیت جهت مشارکت و ساخت به کار گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.