| کد خبر: 188277 |

قیمت ارز و طلا در بازار امروز 24 اردیبهشت

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه را در این خبر بخوانید.

تین نیوز

 جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه را در این خبر بخوانید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۶۵ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۸۸۰ هزار تومان (۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۸۲۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت یک میلیون و ۳۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) عرضه می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۶۳ هزار و ۵۴۷ تومان (۵۵۴۷ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۲۹۹.۳۹ دلار (۱.۳۹ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

یورو گران شد، دلار ثابت ماند

اما قیمت خرید دلار امروز در بانک‌ها با اندکی کاهش همراه بود، اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشته‌اند.

امروز (۲۴ اردیبهشت) بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۴۲۱ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته ثابت بوده است و قیمت خرید یورو نیز با افزایش ۱۲ تومانی در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۲۰۸ تومان است.

بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۸ هزار و ۶۹۵ تومان خریداری می‌کنند که نسبت به روز گذشته کاهشی بوده است.

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۷ هزار و ۲۳ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

این صرافی‌ها، همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت دلار نیز ثابت بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.