| کد خبر: 187371 |

تصویب تحقیق‌وتفحص از شهر فرودگاهی امام

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه 15 اردیبهشت) این کمیسیون گفت: در این جلسه طرح تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه شهر فرودگاهی از سال‌های گذشته آغاز شده اما متأسفانه تاکنون این طرح به اتمام نرسیده است، افزود: نحوه مدیریت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، واگذاری پارکینگ به بخش خصوصی، خدمات نظافتی و همچنین نحوه واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بخشی از مسائلی است که در دلایل توجیهی طرح تحقیق و تفحص آمده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: پس از استماع نظرات متقاضیان طرح تحقیق و تفحص از شهر فرودگاهی امام خمینی و مسئولان مربوطه، طرح تحقیق و تفحص مورد تصویب قرار گرفت و برای تصمیم گیری نهایی به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

بدری به دستورکار دیگر امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: در نشست امروز موضوع عملکرد وزارت نفت درباره توزیع قیر رایگان از محل بودجه سال 97 نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولان وزارتخانه گزارشی از میزان توزیع قیر در بخش‌های مختلف کشور ارائه کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه وزارت نفت به تمام تعهدات خود در سال 97 برای توزیع قیر رایگان در کشور عمل نکرده، از این رو در گام نخست طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت درباره عملکرد این وزارتخانه برای توزیع قیر رایگان مطرح و در نهایت مورد تصویب اعضای کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در این جلسه کمیسیون پیشنهاد اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس برای گزارش نهایی کمیسیون درباره عملکرد وزارت نفت در توزیع قیر رایگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: این پیشنهاد  تصویب شد، به همین دلیل گزارش کمیسیون، بعد از قرائت در صحن علنی مجلس برای رسیدگی به دستگاه قضا یا دیوان محاسبات ارسال می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.