| کد خبر: 180818 |

◄ امکان سفارش غذا، پیش از سفر با قطارهای رجا

از این پس متقاضیان بلیت قطارهای رجا می‌توانند همراه با خرید بلیت قطار نسبت به سفارش و خرید غذا به‌صورت اختیاری اقدام کنند.

تین نیوز

پیش از سفر با قطار می‌توانید غذای‌تان را سفارش دهید.

به گزارش تین‌نیوز، این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیان بلیت قطارهای رجا می‌توانند همراه با خرید بلیت قطار نسبت به سفارش و خرید غذا به‌صورت اختیاری اقدام کنند.

در اطلاعیه روابط عمومی این شرکت آمده است: در راستای احترام به حقوق مشتریان و تامین حداکثری رفاه آنان، مسافران به همراه خرید بلیت سفر با قطار تا 24 ساعت قبل از حرکت، می‌توانند از منوی ارائه شده غذای خود را انتخاب و بلیت سفر با قطار را با غذای انتخابی خریداری کنند.

غذاهای ارائه شده در این طرح، شامل غذاهای تهیه شده از مواد مرغوب و با کیفیت مطلوب بوده که از کیترینگ‌های معتبر و به روش کاملاً مکانیزه و بهداشتی تهیه و تولید شده است.

تنوع غذایی ارائه شده برای انتخاب مسافران، علاوه‌بر دفاتر فروش در سایت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به نشانی: www.raja.ir  و سایر کانال‌های اطلاع‌رسانی شرکت رجا قابل مشاهده است.

هم‌وطنان همچنین برای استفاده از همه خدمات این شرکت می‌توانند با مرکز فروش تلفنی 1539 «سامانه ارتباط با مشتریان» این شرکت از سراسر کشور تماس بگیرند.

گفتنی است که پیش از این نیز در راستای ارائه‌ خدمات مکمل سفر، امکان خرید هم‌زمان بلیت قطار و رزرو هتل در سامانه‌ فروش بلیت قطارهای رجا فراهم شه بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.