| کد خبر: 179157 |

◄ امکان ورود به مترو با دوچرخه فراهم شد

برچسب‌هایی برای اندازه‌گیری ابعاد دوچرخه‌ها و تعیین ابعاد استاندارد برای دریافت مجوز تردد با مترو طراحی و در تمام ایستگاه های قطار شهری و حومه (مترو) نصب شده است.

تین نیوز

پس از موافقت فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری و حومه (مترو) با تردد دوچرخه‌های معمولی در روزهای تعطیل، بالاخره با همت کارشناسان مترو واگن مناسب با تراکم کم مسافر برای تردد دوچرخه‌های معمولی شناسایی و با نصب نماد دوچرخه روی آن واگن، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بنابراین دوچرخه‌سواران از این پس در روزهای تعطیل با دوچرخه‌های معمولی از طریق این واگن مجاز به تردد هستند. به منظور رعایت مسائل ایمنی، در هر سرویس حداکثر 2 دوچرخه سوار اجازه ورود به واگن مخصوص دوچرخه را خواهند داشت. لذا به تمامی دوچرخه سواران  توصیه شده تا منشور دوچرخه‌سواری ترکیبی را به طور کامل مطالعه کرده و پس از آن اقدام به ورود با دوچرخه به واگن‌های مترو کنند.

براساس این گزارش، در ادامه اقدامات انجام شده برای تسهیل سفر ترکیبی دوچرخه تاشو و مترو، برچسب‌هایی برای اندازه‌گیری ابعاد دوچرخه‌ها و تعیین ابعاد استاندارد برای دریافت مجوز تردد با مترو طراحی و در تمام ایستگاه های قطار شهری و حومه (مترو) نصب شده است.

این گزارش حاکی از آن است که،  دوچرخه سواران با دوچرخه تاشو به ابعاد حداکثر 90در 60 در 30 در روزهای هفته امکان تردد با دوچرخه را دارند. تردد با دوچرخه تاشو از طریق تمام واگن ها امکان پذیر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.