| کد خبر: 176703 |

◄ اعلام عملکرد مدیریت حمل‌ونقل مسافری کیش در شش ماه نخست سال 97

در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند واحد مانیتورینگ، تاکسی‌متر، GPS و دستگاه کارت‌خوان، تعداد 769 مورد از این خودروها بررسی شدند.

تین نیوز

معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گزارش عملکرد شش‌ماهه نخست مدیریت حمل‌ونقل مسافری را در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناوگان حمل‌ونقل مسافری کیش در دو بخش تاکسیرانی و مینی‌بوس‌رانی توسط هشت شرکت حمل‌ونقل شهری با 767 خودرو و یک هزار و 245 راننده خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران را بر عهده دارد.

یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت رانندگان به‌منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی شامل تاکسی، کامیونت، مینی‌بوس و خودروها تور هتل‌ها است. به همین منظور در شش ماه نخست امسال، تعداد 2 هزار و 131 دفترچه تردد، یک هزار و 783 معرفی‌نامه برای استعلام در حوزه‌های اماکن، راهور و بهداشت صادر و 26 مجوز فعالیت اقتصادی شرکت‌های حمل‌ونقل ازجمله تاکسیرانی، مینی‌بوس‌رانی، باربری و رنت کار، تمدیدشده است.

همچنین در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند واحد مانیتورینگ، تاکسی‌متر، GPS و دستگاه کارت‌خوان، تعداد 769 مورد از این خودروها بررسی شدند.

با توجه به شرایط زیست‌محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد 100 خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته‌تری به مسافران ارائه کنند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به‌جامانده در وسایل نقلیه شهری به مسافران نیز تعداد یک‌هزار و 259 مورد مفقودی، 386 مورد مکشوفه، 183 مورد تحویلی در این مدیریت اعلام‌شده و علاوه بر این تعدادپنج‌هزار و 810 تماس با سامانه 141 بررسی و به نتیجه رسیده است.

برگزاری کلاس‌های آموزشی ازجمله تشریفات، آداب معاشرت، اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت رانندگان، ساماندهی ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و کرایه‌های جدید برای کلیه وسایط حمل‌ونقل مسافری و برگزاری مراسم معرفی رانندگان نمونه به‌صورت ماهیانه از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل‌ونقل در معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این مدت بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.