| کد خبر: 172925 |

◄ سرعت‌گیرهایی که به خودروهای سنگین آسیب می زنند

در شرایط فعلی و با توجه به گرانی قطعات یدکی خودروهای سنگین این سرعت‌‌گیرها و هشداردهنده‌ها موجب آسیب‌های جدی به زیربندی خودرو شده و خسارت‌های بالایی به مالکان ناوگان وارد می‌کنند.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در اکثر جاده‌های کشور سرعت‌گیرها و هشدار دهند‌ه‌های بریده بریده بر روی آسفالت‌ها نصب و ایجاد شده‌اند که جز آسیب جدی به خودرو  هیچ فایده دیگری ندارند.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد فروغی‌نژاد با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی افزود: در شرایط فعلی و با توجه به گرانی قطعات یدکی خودروهای سنگین این سرعت‌‌گیرها و هشداردهنده‌ها موجب آسیب‌های جدی به زیربندی خودرو شده و خسارت‌های بالایی به مالکان ناوگان وارد می‌کنند.

 این راننده تاکید کرد: همچنین با توجه به تورم شدید و گرانی‌ موجود در بازار لوازم یدکی خودروهای سنگین که خود به نوعی مالکان وسایل نقلیه سنگین را دچار مشکلات مالی کرده است از مسئولان تقاضا می‌شود در مورد وضعیت آسفالت جاده‌های کشور، به‌خصوص اتوبان‌های منتهی به پایتخت که از تردد زیادی برخوردار هستند، فکری اساسی کنند.

او تاکید کرد: همچنین پیشنهاد می‌گردد در لباس فرم رانندگان برای آگاهی از سابقه کار رانندگان، از سردوشی‌های ساده با در نظر گرفتن سابقه کاری استفاده شود به‌طوری‌که هر راننده به ازای هر ۵ سال سابقه کار،  یک خط صاف ساده بر روی سردوشی داشته باشد تا رانندگان فوق حرفه‌ای و حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای از هم تشخیص داده شوند.

فروغی‌نژاد گفت: رانندگان بخش مسافری باید از لباس فرم با سردوشی و ۲ جیب استفاده کنند که همچنین پیشنهاد می‌شود به‌جای سردوشی، آرم شرکت بر روی لباس فرم زده شود.

در چند وقت اخیر افزایش قیمت ارز موجب بالا رفتن قیمت لوازم یدکی و لاستیک خودروهای سنگین شده و این موضوع موجب شده برخی رانندگان قادر به تامین قطعات و لوزام مورد نیاز خودروهای خود نباشند.

بر این اساس رانندگان خودروهای سنگین در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند تداوم این روند موجب توقف ناخواسته و اجباری فعالیت‌های آنان خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.