| کد خبر: 162284 |

◄ بررسی درخواست لاینرهای کشتیرانی برای اختصاص ویندو

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه رویکرد این سازمان پذیرش لاینرهای کشتیرانی است، اعلام کرد: درخواست لاینرهای کشتیرانی به‌منظور اختصاص "ویندو" موردبررسی قرار مى‌گیرد.

تین نیوز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه رویکرد این سازمان پذیرش لاینرهای کشتیرانی است، عنوان کرد: درخواست لاینرهای کشتیرانی به‌منظور اختصاص «ویندو» موردبررسی قرار مى‌گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق‌شناس با تأکید بر این‌که تا رسیدن به سهم واقعی خود در خلیج‌فارس فاصله بسیار زیادی داریم، اظهار کرد: عملکرد تخلیه و بارگیری در خلیج‌فارس بیش از ۳۰ میلیون کانتینر  است و این در حالی است که ما سهم ایران تنها حدود سه میلیون کانتینر است.

تمایل خطوط کشتیرانی برای مراجعه به بنادر ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بابیان اینکه بنادر کشور در ارتباط با درخواست برخی لاینرهای کشتیرانی مبنی بر دریافت «ویندو» اختصاصی، بیان کرد: معمولاً چنین درخواست‌هایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی موردبررسی قرار می‌گیرد و رویکرد این سازمان پذیرش لاینرهاست.

حق‌شناس افزود: مفهوم ویندو این است که لاینرهای کشتیرانی همانند ایرلاین های هواپیمایی که از فرودگاه‌های مختلف طبق جداول زمان‌بندی‌شده اجازه نشست‌وبرخاست می‌گیرند، از جدول‌های زمان‌بندی‌شده به‌منظور تخلیه و بارگیری برخوردار باشند و به‌طور حتم وجود چنین جدول‌های زمان‌بندی‌شده‌ای به سود ایرلاین‌های کشتیرانی و بنادر خواهد بود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بابیان اینکه فلسفه سازمان بنادر و دریانوردی تأمین امکانات برای صادرات و واردات است، اظهار کرد: ٩٠ درصد صادرات و واردات  کشور از طریق بنادر صورت می‌گیرد و این سازمان امکانات تخلیه و بارگیری برای صادرات و واردات را تأمین می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.