| کد خبر: 160282 |

گزارش خبرنگار اعزامی تین‌نیوز

سوءاستفاده «اسنپ» از شرایط فوق‌العاده فرودگاه امام

یکی دیگر از مسافران این فرودگاه نیز افزایش قیمت‌ها را تائید و خاطرنشان کرد: من با تاکسی دربستی خود را به فرودگاه امام خمینی رسانده‌ام اما متاسفانه از این شرایط سو استفاده میشود و نرخ های مسیرهای خود را افزایش می‌دهند.

تین نیوز

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز در حال حاضر شرایط ورود مسافران به فرودگاه امام خمینی عادی است اما برخی مسافران از افزایش قیمت اسنپ، تپسی، آژانس ها بسیار گله‌مند هستند.

یکی از مسافران در فرودگاه امام خمینی در گفتگو با خبرنگار این شبکه خبری عنوان کرد: امروز برای گرفتن اسنپ در مسیر فرودگاه امام خمینی مشکلی وجود نداشت اما شاهد افزایش قیمت ها بودیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر تاکسی اینترنتی اسنپ مسیرهای منتهی به فرودگاه امام را 25 درصد افزایش قیمت داده است.

یکی دیگر از مسافران این فرودگاه نیز افزایش قیمت‌ها را تائید و خاطرنشان کرد: من با تاکسی دربستی خود را به فرودگاه امام خمینی رسانده‌ام اما متاسفانه از این شرایط سو استفاده میشود و نرخ های مسیرهای خود را افزایش می‌دهند.

بر اساس شواهدات عینی خبرنگار مستقر در فرودگاه امام خمینی در حال حاضر مشکلی در تردد مسافران این فرودگاه وجود ندارد و شرکت شهر فرودگاهی امام در راستای تسهیل تردد مسافران اتوبوس هایی در مسیر میدان آزادی و آرژانتین جلوی درب خروجی ترمینال ها مستقر کرده اند.

در حال حاضر نیز اسنپ قیمت مسیر خود را به فرودگاه امام خمینی به جهت موفقیت بیشتر در قبول درخواست ها توسط رانندگان این شرکت و حفظ سرعت و کیفیت خدمات در شرایط بارندگی و ترافیک های غیرعادی هزینه سفر با اسنپ در این محدوده افزایش یافته است. این در حالی است که هم اکنون ترافیک سنگین و بارش برف در محدوده فرودگاه امام وجود ندارد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هادی 2 0

    جالبه میگن اسنپ 25 درصد اضافه کرده! این به نسبت ترافیکه و زمان زیادی که راننده مجبور توی این مسیر بماند. چرا از از تاکسیهای خود فرودگاه نمیگید تا یک میلیون تومن هم برای مسیر فرودگاه تا تهران از مسافران طلب کردند.
    اسنپ حداقل بر اساس یه ضابطه مشخص اضافه میکنه. ولی اونا ...

  • ناشناس 0 0

    اینها همش معلول این هستند شهرداری مترو این خط تعطیل کرده. اگر مترو راه اندازی و تکمیل سریعتر از ضوابط ایمنی میشد و تعداد قطارها افزایش مطمئن باشید افراد سودجو باید غاز می چراندند.

    اما یک گلایه اساسی دارم ،چرا طرح مترو شبانه روزی به مهراباد و فرودگاه امام اجرا نمیشود.
    یک نقطه ضعف اساسی اصلاح طلبان نداشتن اراده کافی و جزم برای تغییر هست.اینرسی بسیار بالایی دارند.درحالیکه قالیباف از تغییرات نو استقبال میکرد.
    مترو شبانه روزی مثل بی ارتی شبانه باعث رفاه حال شهروندان هست.میتوان بلیت در شبانه دوبرابر حساب کردبرای سود هم شهرداری هم مردم.
    این محافظه کاری شدید و عدم نواوریها در شورای شهر ادم یاد ،محافظه کاران تاچریسم میندازد.