| کد خبر: 158417 |

◄ بلغارها نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند را برگزار می‌کنند

در میان رویدادهای برجسته منطقه، این نمایشگاه محلی مناسب برای متخصصان حوزه‌های تولید، بخش تجاری و دولتی، نمایندگان شهرداری وادارات دولتی خواهد بود.

تین نیوز

نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند یکی از پیشروترین رویدادهای این حوزه در جنوب شرق اروپا محسوب می‌شود. این نمایشگاه در چهاردهمین سال برگزاری خود همچنان در پی رشد بازار فن‌آوری‌ها و دانش است.

در میان رویدادهای  برجسته منطقه، این نمایشگاه محلی مناسب برای متخصصان حوزه‌های تولید، بخش تجاری و دولتی، نمایندگان شهرداری وادارات دولتی خواهد بود.

به‌طورکلی کشور بلغارستان نیز نقش مهمی در فن‌آوری‌های زیست‌محیطی در ارتباط با سهم انرژی‌های تجدید‌پذیر ایفا می‌کند. در زمینهٔ مدیریت ضایعات، تصفیه آب، مدیریت آب، کنترل آلودگی هوا، حفاظت از شرایط جوی. دانش فنی اتریش در زمینهٔ انرژی و فناوری‌های زیست‌محیطی در دنیا موردتوجه همگان قرارگرفته است.

با حضور در این نمایشگاه از پتانسیل‌های بازار اروپا مطلع شده و شرکا یجدیدی در این منطقه پیدا خواهید کرد. گسترش کسب‌وکار باصرفه‌جویی در پول و زمان از دیگر مزایای نمایشگاه است. یک نمایشگاه مجازی قبل و بعد از رویداد اصلی ایجادشده که همین امر باعث ارتقا بیشتر سطح این نمایشگاه نیز خواهد شد.

در دوره قبل این نمایشگاه غرفه دارانی از کشورهای جمهوری چک، آلمان، یونان، ایتالیا، لیتوانی، سوئیس، سوئد و اکراین شرکت کرده بودند و همچنین بازدیدکنندگان از 30 کشور و سخنران‌هایی از 16 کشور نیز در این رویداد حضورداشته‌اند.

مشارکت‌کنندگان نمایشگاه در این بخش‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود:

بهره‌وری انرژی در شهرها و ساختمان‌های هوشمند: خانه‌هایی با مصرف انرژی کم، ساخت سیستم‌های مدیریت اطلاعات، مدل‌سازی اطلاعات مرتبط با ساختمان، روشنایی هوشمند، گرمایش و سرمایش و لوازم‌خانگی هوشمند.

شهر پویا: شبکه حمل‌ونقل هوشمند و حمل‌ونقل عمومی هوشمند، برنامه‌های تجاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی.

فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات برای شهرهای هوشمند: سیستم‌های اطاعات جغرافیایی، فناوری اطلاعات برای سرویس‌های اجتماعی، دولت الکترونیک، آموزش الکترونیکی، پلتفرم‌های اطلاعاتی شهرها.

انرژی‌های هوشمند: شبکه‌های هوشمند، مدیریت انرژی و ذخیره انرژی.

محیط شهری: برنامه‌ریزی هوشمند شهری و مدیریت زباله.

b2b-smart

 نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند 9-7 فروردین ماه سال آینده در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد. اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.